Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
hetismij schreef:Ik denk ook wel dat het BB geschikt is voor een onervaren paard. Zeker omdat je vanuit het springparcours meteen doorgaat naar de crosshindernissen, dus eigenlijk hebben niet eens zo heel veel tijd om erover na te denken (de paarden dan).

Maar richting 5 vond hij het eng tussen die takken door en hij vluchte wat onder mij weg, ik was te laat met opvangen en toen dook hij de oxer in. Meestal zit ik een hoop uit, maar dit keer jammer genoeg niet. Balen, want had echt een goed gevoel. Volgende keer doe ik wel weer mee, Edge moet veel zien en meemaken en dan is dit ideaal. En crosshindernissen springt hij erg graag, dus hopen dat we er de volgende keer wel aan toe komen.

) niet doen. Het was namelijk echt wel spooky, het bos wat hier boven geplaatst was vond Zeus bijvoorbeeld ook doooooodeng. t ''hoort'' denk ik voor een paard niet in een binnenmanege of zo??
_Sim_ schreef:Hmmm, ben ik niet met je eens. Voor de ervaren paarden was de overgang van spring- naar crosshindernissen al gek. Laat staan voor een onervaren paard. Je kunt zo er (onaangenaam) mee verrassen dat ze van slag raken. Als er nou even rust tussen het springen en de cross in zat was het nog wat anders. Ook een echte crosshindernis voor het losspringen vind ik zeer aan te raden zodat de paarden niet te overrrompeld zijn. Zelf vond ik het leuk om te doen maar ik zou zoiets in de opzet zoals het gister was niet meer doen.