! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
. nee hoor, be careful what you wish for! very careful...
En het is inderdaad Laren
Dingen dat genoeg mensen leuke andere dingen gaan doen, zodat we ook echt kunnen starten
annelieke92 schreef:Annemarie kan je niet in de plaats vam Cara als de koop van Ama doorgaat en ze geen ander paardje kan regelen. Want dan ben ik ook niet koos vriendloos
Vind je het goed als ik dat met Cara bespreek?
Als jullie liever met zijn 2en rijden moeten jullie dat ook gewoon zeggen hoor
Zucchero schreef:annelieke92 schreef:Annemarie kan je niet in de plaats vam Cara als de koop van Ama doorgaat en ze geen ander paardje kan regelen. Want dan ben ik ook niet koos vriendloos
Dat zou heel fijn zijn! Mag ik misschien ook mee als Cara ook mee rijdt? Ik was me namelijk van het weekend al zenuwachtig aan het maken dat ik alleen zou moeten.Vind je het goed als ik dat met Cara bespreek?
Als jullie liever met zijn 2en rijden moeten jullie dat ook gewoon zeggen hoor
Morgen eens vragen hoe ver ik misschien al gestegen ben op de reservelijst
we hebben er idd niks aan over gehouden. Ik had het parcour niet verkend omdat niemand dat doet met een tripalon en zag de bocht niet, was in een bos.
pad liep naar rechts, daar stond ook een hindernis, ik ging rechtdoor ''t bos uit'' zag dus geen hindernis / bocht niks. Hinderniscontroleur keek heel dom