[SGW] Nabespreking SGW Bathmen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DmNqUe

Re: Nabespreking SGW Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:15

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:17

@esmee, morgen kwarktaart als troost?? :D

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:18

Bar schreef:
@esmee, morgen kwarktaart als troost?? :D

*\o/*

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:19

EsmeeBlom schreef:
Bar schreef:
Goed bezig Esmee!! Ondanks het grauwe weer erg leuke foto's!!

Jaaa ik heb er wat voor doorstaan :)). Wat een ***weer zaterdag zeg om een hele dag in te moeten staan!

Super dat je daar weer voor ons allemaal hebt gestaan +:)+

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:20

EsmeeBlom schreef:
Ik heb de zaterdag inmiddels online staan!

En de zondag ook :)

Esmee mag ik vragen waar alle foto's van de L paarden zijn op zaterdag?? Je hebt er maar 1 opstaan..

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:21

Mag je zeker vragen..
Dat is zeker de groep die in de laatste tijd-groep zou moeten staan? Hier was mijn camera zo natgeregend dat hij begon te haperen en heb ik hem uit moeten zetten.. -O-

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:25

Jammer. Ben ook wel echt een pechvogel, bij elke cross zijn er vaak foto's van mij niet gelukt/fotografen net weg of een andere reden. En bij eventingphoto dus alleen de landing, balen!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:26

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:38

Dat ging idd even raar zo te zien, verder wel een leuk filmpje! Jammer dat je iedere keer pech hebt met de foto's!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:40

Ja, de cross heb ik in een topic staan :) Das wat leuker om te zien vind ik zelf. Ja wel pech maar dan heb ik nog wel een aantal foto's gelukkig.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:05

Esmee, leuke foto's hoor! Van Easter zijn er een paar heel gaaf. Giga is jammer genoeg wat minder fotogeniek :P .
Dominque: je hebt Giga op hindernis 3, beetje een duts momentje had ze daar geloof ik.
Verder zitten er echt gave foto's tussen!!!

Dames, vinden jullie het goed als ik mini-foto's van jullie website in mijn web-verslag verwerk? Met linkje naar jullie pagina's?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 23:01

No problem :)

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 23:07

Hartstikke leuke foto's Esmee!
Mooie omgeving zo ook, met dat mooie huis op de achtergrond, die bomen met die hangende takken ... het hoge gewas op op de voorgrond, en daar tussendoor galopperende paarden :D

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 23:19

@leliaardje , geen probleem :P

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:10

ik stond de hele dag bij 3 was erg leuk. Gaaf om te zien en wat ben ik jaloers dat ik dit niet durf zeg.
Ik had 3 kleine voorvallen. 1 ruiter had 3 weigeringen waarna ik riep "u moet het parcours verlaten ". Helaas wilde ze niet luisteren en bij de 4e keer sprong het paard wel. Via de porto en omroep hebben ze ook laten weten dat deze ruiter uitgesloten was maar ze is wel door gereden met nog meer weigeringen her en der.Ben wel benieuwd wat daar achteraf nog mee gedaan wordt?

Ook helaas 2 maal toeschouwers die gewoon stronteigenwijs waren. Na 3 op het pad blijven staan/ lopen met fietsen.
Ik hoorde over de porto dat er weer iemand gestart was dus riep dat ze van het pad moesten gaan. Wel omkijken na mij maar gewoon niet luisteren he. Grrrrrrrr ook op het fluitje en nogmaals roepen niet aan de kant van. De ruiter gaf ze ook nog een schreeuw dat ze aan de kant moesten.

Later bij de wedstrijdleiding aangegeven en toen kwam er nog een extra iemand bij om het pad vrij te houden. In het 2e geval kregen we ook nog een grote bek van de toeschouwers dat ze geen zin hadden om te wachten tot de ruiter langs was. Die ruiter moest terug naar draf :\ om veilig te passeren.
Nadat er een 2e persoon was om de doorgang vrij te houden is het niet meer voorgevallen gelukkig. Maar ik stond er wel van te kijken hoe aso sommige mensen zijn.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:48

Nou ja Nimber: dat snap je toch niet van die toeschouwers? Ik zou denken dat er alleen SGW-ers als toeschouwer rondlopen, maar blijkbaar lopen er ook eikels rond 8)7 .

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:52

Er komt wel heel veel publiek op af. Mensen uit het dorp en Deventer zelf die verder niets met paarden te maken hebben. Geeft niet want 99.9% let goed op en luisterd prima naar aanwijzing. Waren ook echt mensen die kwamen vragen hoe het dan zat en hoe een sgw werkte dus dat was ook super leuk.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:02

Geloof je toch niet? Bah wat een **** :n

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:13

Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag. :)
En wat k*t dat er meer toeschouwers waren die in de weg liepen. Echt asociaal, ik kan me daar echt boos om maken! Het kan zo gevaarlijk zijn. :\

noortiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:19

Ik heb ook meegedaan, in de l p onys. Er stond een fotograaf bij 6, maar weet iemand wie dat is?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:44

SplashIsLief schreef:
*edit; Nog even een vraag: Als je hinder ondervind van anderen (in mijn geval dus wandelaars, maar in Princenhage heb ik een heel duidelijk voorbeeld gezien van een combinatie die werd gehinderd door een andere combinatie) kun je dan protest in dienen?
(Nee ik snap dat ik nu te laat ben, aangezien de officiële uitslag al bekend is, maar voor de toekomst)

Protest in dienen tegen een toeschouwer die op het pad staat, heeft niet zo veel zin. Het is niet in tijd uit te drukken die hinder, dus niemand kan er wat mee. Ook weet je niet wie het is, dus achteraf een brief sturen gaat lastig. Bij een ruiter die in de weg staat, kun je er natuurlijk ook niet altijd wat mee, maar dan kan de KNHS wel een waarschuwingsbrief sturen (en dat doet de KNHS ook daadwerkelijk...) Als je naar jouw mening een weigering te pakken hebt, omdat je door een toeschouwer of ruiter wordt gehinderd, kun je daar natuurlijk meer mee, mits je inderdaad getuigen hebt van het voorval.
Maar het is soms inderdaad een beetje vervelend, al die mensen op het pad als jij lekker langs komt sjeesen...

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:48

Ik heb eerlijk gezegd echt lak aan mensenop mijn pad. Ik schreeuw altijd op tijd, maar als ze niet aan de kant gaan heb ik geen boodschap aan ze, mijn paard buldoozed er wel overheen. Leren ze mooi van :j

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:52

Dat kan ik echt niet. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets mis zou gaan terwijl ik met die instelling door reed en er niet alles aan deed dat te voorkomen. Dat is me meer waard dan mijn wedstrijd. :o

Maar het was erg druk bij de waterbak dus getuigen had ik genoeg gehad. Mja.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:53

Roxxiejj schreef:
Ik heb eerlijk gezegd echt lak aan mensenop mijn pad. Ik schreeuw altijd op tijd, maar als ze niet aan de kant gaan heb ik geen boodschap aan ze, mijn paard buldoozed er wel overheen. Leren ze mooi van :j

Dat zou mijne ook doen := (edit: zonder dat ik dat dan wil. Pony zou er omheen gaan.)

Hoe komt het trouwens dat je paard een blessure heeft :(:)?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 11:00

Waarschijnlijk te lomp geweest op de wei, want tijdens SGW en dagen erna niets gemerkt.
Been is ook niet verdikt, kwamen er echt per toeval achter. Paard liep ook amper onregelmatig, was volgens de dierenarts echt een bikkel. Had het al wel een tijdje kunnen hebben..