dat begrijp ik Heleen, maar het ging op een gegeven moment zo door elkaar dat ik het spoor bijster raakte, ook qua maten en prijzen, dus het zij zo.... ik vond het een puzzel worden. Maar ik begrijp ook dat dat aan mij ligt hoor, en dat er een paar mensen zijn die hartstikke hun best doen om het allemaal voor elkaar te krijgen.
muts_marijke
Geplaatst: 16-12-12 22:55
nou Texelse, ik had/heb exact hetzelfde Vond de modellen ook erg simpel/tegen vallen voor wat hij nu uiteindelijk gaat kosten
Ik blijf nog even twijfelen en beslis voor dinsdag..
_Noor
Geplaatst: 17-12-12 07:52
heleenxx schreef:
Joh, wat weinig!
Dat vind ik ook. Als ik dat had geweten, had ik waarschijnlijk niet besteld. Idee erachter gaat een beetje verloren voor mij. Nou ja, het zij zo.
Ik begrijp het wel en heb besloten om ook mijn bestelling te annuleren. Vind het erg leuk om met het SGW of life logo op mijn kleding rond te lopen, maar voor deze prijs en voor het selecte groepje dat nu besteld heeft wacht ik liever een bestelronde.
Ik denk dat het ligt aan de prijs/kwaliteitsverhouding en het feit dat veel mensen de modellen niet mooi vinden. Want in eerste instantie was er heel veel belangstelling. Misschien moeten we kijken naar een ander bedrijf met prijsvriendelijkere producten?
muts_marijke
Geplaatst: 17-12-12 10:23
_Sim_ schreef:
Ik denk dat het ligt aan de prijs/kwaliteitsverhouding en het feit dat veel mensen de modellen niet mooi vinden. Want in eerste instantie was er heel veel belangstelling. Misschien moeten we kijken naar een ander bedrijf met prijsvriendelijkere producten?
Van ons bedrijf bestellen we altijd werkkleding in een dorp hier vlakbij, en dat is altijd heel goed geregeld. Misschien is het een idee dat Noor en ik daar eens heengaan zodat wij alvast kunnen passen? Dan weten we ook gelijk hoeveel en en ander moet kosten en misschien kunnen we nog wat regelen met de BTW. Ik wil ook wel een jasje of zo maar omdat ik een weinig elegante en courante maat heb wil ik altijd eerst kijken hoe het past. En iedereen weet zo langzamerhand wel hoe Noor en ik eruit zien. En dan misschien 1 jasje, 1 shirt met lange en 1 met korte mouwen en dan (eventueel naar aanleiding van dit topic) een aantal kleuren? Maar ik vind ook dat het geen zin heeft om voor 4 mensen het te laten doen, ik begreep tenminste in eerste instantie dat de kleding bedoeld was voor mensen die én Bokker waren en aan SGW deden.
@ Margreet ik zou dat heel tof vinden, weet je ik denk dat het nu allemaal en, en was. En geen mooi model, en duurder dan verwacht en je weet je maat niet precies. Ik wil heel graag meebestellen maar dan wel met een leuk prijsje, een leuk model en de juiste maat
bianca1980
Geplaatst: 17-12-12 10:40
Mee eens met bovenstaande, maar dan moeten we wel op korte termijn met actie komen, want over 3 maanden begint het seizoen al en die bestel topics duren keer op keer maanden en maanden............
Je was me net voor Margriet. Dat is de eerste stap, en als zij akkoord gaat dan kunnen Noor en ik gaan passen en foto's op Bokt zetten. Na het bestellen duurt het 4-6 weken voordat alles aangeleverd kan worden. Zeg het maar, ik wil het doen maar alleen als iedereen voor is.
Als iedereen zijn /haar bestelling terugtrekt heeft bento het werk ook voor niets gedaan, dus dat is dan om het even lijkt mij. Maar uiteraard moet er wel even contact komen met haar.
Maar wat is nou de reden dat er maar zo weinig besteld hebben? Dat moet toch een oorzaak hebben. Ik wil geen boze gezichten hoor, daar heb ik geen zin in. Maar met foto's maken als iemand ze past dan heb je wel een beter idee denk ik.
voor mij was de reden dat ik het onoverzichtelijk vond worden, de modellen vielen niet zo mooi uit qua pasvorm en de prijs was best redelijk. Maar het 1e punt was voor mij doorslaggevend.
ik vind de modellen te lelijk voor de toch wel behoorlijke prijs, dat is mijn reden. Wil best geld neerleggen voor iets moois maar niet voor zulke simpele shirts/vesten
Ibonn
Geplaatst: 17-12-12 14:05
heb in het begin gereageerd maar vond uiteindelijk de prijs te hoog en het feit dat iedereen uit alle kleuren kon kiezen te rommelig. in mijn ogen zou er uit max 3kleuren gekozen mogen worden, we willen elkaar toch herkennen op sgw, dat begint al met kleureen vh shirt.
ik wacht dus ook af op nieuwe opties al vind ik wel sneu voor Bento dat het zo loopt
bianca1980
Geplaatst: 17-12-12 14:07
Ik vind ze ook te duur voor wat het word, maar heb het gedaan om het idee. Nu ik zie dat er zo weinig bestellingen zijn vind ik het ook beetje onnodig om wel te bestellen.