Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) veld kon het wel, maar hield ik erg in. Vervolgens idd dat bruggetje, haaks op dat pad, waar je in stap moest om de bocht te halen, en je dus geen ritme meer had voor een mega hoge hindernis 6 (echt buitenproportioneel voor de B, vergeleken met de andere hindernissen!) Over de cross van 1700 meter, heb ik dan ook 1,5 minuut te lang gedaan... O, en ze wisten ook niet dat er verplicht los-cross hindernissen moesten zijn. Die hebben ze a-la-minute nog even snel in de bak gegooid. 
een optimale van tijd van 3 minuut 3 volgens mij, maar daar is amper iemand aangekomen...
ik was eerste en kreeg een beker, vaantje en een deken. In de L kregen ze alleen een beker
Maar al doende leert men
Pfffff.

of waren die er niet?
ik weet het niet meer.

)
Roxxiejj schreef:Misschien zagen ze het piano stukje als 3 hindernissen?
Dat kan haast niet... Want die hadden ze ook nog eens verkeerd afgevlagd! (was mij niet opgevallen hoor, maar dat hoorde ik later van een collega van mij...)
Misschien dat ze de verplichte doorgang meegeteld hebben!
Maar zonder de vele regen was dat stuk wel veel beter te doen.
En wellicht hebben ze ervan geleerd.
Maar 110 km rijden voor 13 sprongen over 1350 meter, tja... das nou net ff wat makkelijker om over te zeuren he
gr_roos schreef:Ik ben het wel met Sim eens. Hoogeweg wordt behoorlijk afgekraakt en het gros heeft er gewoon gereden. Als het echt zo slecht is dan start je toch niet, dus ook niet rustig aan. Voor mij is het te ver weg, dus ik kan er niet over oordelen.