[SGW] Verslagen Princenhage 20 -21 oktober

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:12

@mamabird: Het terrein lag er zondag top bij. Parkeren prima. Springring onvoorstelbaar top en hier en daar bospaadjes waar je gewoon even niet te gek moest doen. Ik vind het heel fijn om te zien dat jullie veel werk gestoken lijken te hebben in de verbetering in de cross. Jullie lijken veel inspanning geleverd te hebben om de mogelijke pijnpunten van vorige jaren er uit te halen. oa door het verplaatsen van sommige sprongen of de aanpassingen voor de waterbak in het L. Ik denken dat jullie heel hard op weg zijn om er echt een topwedstrijd van te maken. Ik kijk er al naar uit om volgend jaar weer te rijden bij jullie.

Ik heb er in ieder geval van genoten. ik ben één van de onoplettende die een VD (bij de val?) helemaal gemist heeft met lopen maar dat kan prima aan mij gelegen hebben.

Nog een kleine suggestie voor bezorgde supporters. De naam 'de val' schepte wat verwarring bij mijn aanhang. Zij dachten dat ik na de waterbak gevallen was. :+ ... 'nr 13. goed na de val op de waterbak'.....

mireilledons

Re: Verslagen Princenhage 20 -21 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:32

Fijn al die updates van de ongelukkig gevallen ruiters! En mamabird, wat leuk om ook van jouw kant een verslag te lezen. Ik vond PH een heerlijke wedstrijd. Vond de bodems overal prima tot zeer goed. Alleen in de val was wel erg veel blubber, maar ja daar was de ondergrond ook nog stevig zat.

Zag op de uitslagenlijst dat ik zelfs nog 6e geworden ben, omdat er zo vreselijk veel uitvallers waren. O ja, mijn dressuurpunten waren niet goed opgeteld. Had 175 in plaats van de 173. Maar weigering op de val en ver buiten de tijd omdat ik juist niet jakker met mijn paard. Controle gaat boven de ideale tijd. Maar nu we zo lekker gaan, moet ik maar eens gaan overwegen om een hoger tempo te gaan rijden.

Tot volgend jaar mamabird!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 03:46

@ Splash wat een gave foto zeg van de rotonde! Maakte die fotograaf van 115 een foto op de spoorboom en van 117 weer op de rotonde. Precies overgeschakeld bij mij denk ik.... Laat ik nou niet verder dan 3 gekomen zijn... Dus geen foto van PH dit jaar |( Maar sorry ben echt vergeten die foto's te maken! Dom, dom!!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:08

Geen probleem kan gebeuren.

Ik heb zowel fotos op 2 als op de rotonde. Verwend!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:05

Jaaa super cool!!! Ik zeg je MOET er echt wel 1 kopen! Zo'n stoere foto! :D

Annelien92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:22

mamabird schreef:
\
Fijn te lezen dat het, ondanks je harde smak, goed met je gaat! De hindernisposten vertelde dat je keurig gefocussed aankwam rijden en dat je paard op het allerlaatste moment weigerde en naar 1 kant weg schoot en jij er aan de andere kant afviel. Hun konden ook niets bedenken wat een oorzaak zou kunnen zijn. Ik ben nog even bij je geweest (ik was op weg om het ongevallenformulier op te halen), maar ik denk niet dat je me gezien hebt trouwens. Mijn man was de arts ter plaatse :D en was er niet gerust op. Wij, van de organisatie, vonden het erg leuk dat je nog even kwam zeggen dat je oké was!

Nouja, ik heb voor mezelf gewoon een super cross gereden, had die week daarvoor nog geoefend bij Marcelle de kam en daar ging het stukken minder. Ik ben al met al gewoon zeer tevreden. Beetje jammer dat het zo moest aflopen maar het is niet anders.
Ik ben dus ook verbaasd dat hij zo stopte, dat doet hij echt nooit, als hij stopt zie je dit aan heel zijn houding en hoofd. zelfs iemand die geen verstand van paarden zou hebben zou het kunnen zien. Ik was er gewoon niet op voorbereid, helaas.
Zou je je man nogmaals hartelijk willen bedanken namens mij, :D?