Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar Gieg ging als een speer en ze waren mooi foutloos. Bij de dierenarts beetje gedoe over haar pols: 80 met een extra geluidje. Snelheid zakte snel en we mochten toch richting cross.
mee.
.
Dan liep jij net na mij na de prijs. Ik was 6e in ring 3.
ben benieuwd hoe iedereen het heeft gedaan
6.6 voor stijl dus de 2 winstpunten zijn ook weer binnen. Had de 6e prijs nog gehaald (had ik niet verwacht met deze dressuurpunten
maar werd inderdaad niet al te goed gereden )
Hadden aardig wat goede dressuur ruiters in de ring dus stond daarmee 5e. Springen ging foutloos maar was inderdaad een parcours wat anders was dan anders qua lijnen en bochten
Flink het gas open gezet om de tijd een beetje goed te maken, trakehner ging mooi en de rest ook! Tot dat ik bij 13 kwam ze kwam al erg terug maar kon haar gelukkig nog doordrukken. Op het heksenoog daarin tegen sloeg ze volledig af. Viel vol door m'n linkerbeen heen en stopte 2x. Gelukkig 3e x er wel over! Verder laatste sprongen weer goed. Toch balen van de stops, maar had er rekening me gehouden op het heksenoog. Ik weet dat ze een hekel heeft aan het springen van een hindernis richting het donker...