Tessabo schreef:See you in Holten! Daar doet Illusion ook wel mee toch?
Gezellig! Er is al een topic! Illusion doet helaas niet mee deze keer. Te lange trailerrit na de cross.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Orchidee21 schreef:Vandaag heerlijk gereden, te snelle tijd. Mijn paard wilde zelf graag galoperen omdat ze dan beter door de zware bodem kwam dan draven. Voor het 1st bitloos gecrossed wat super beviel. uiteindelijk 5de geworden. een geweldige foto nog gekocht. organisatie was super, hindernissen prachtig. Alleen de bodem.. Hopen op betere weersomstandigheden volgend jaar!!!
Anja_Joost schreef:Ja, LadyF, wij waren inderdaad je 'buren'.
Nooit prettig om met knikkende knieën op te stappen![]()
Fijn dat je na alle escapades toch nog een fijn rondje hebt gemaakt.

LadyF schreef:Broekelo was voor mijn (jonge) paard überhaupt de eerste wedstrijd wat al vroeg goed begon (ahum). Toen ik haar na wat gedram uit de trailer haalde zette ik haar vast aan de trailer om op te zadelen. Ze stond te trillen als een rietje van spanning! Op een gegeven moment zette ik haar op dr plaats omdat ze erg vervelend was. Daar was ze het niet mee eens en trok het halster kapot. Daar ging ze over het parkeerterrein zonder halster, met zadel! Gelukkig was ze doodsbang voor de klapperende linten zodat ze niet ver ging. Uiteindelijk heeft de buurman die ook een paard (die van Anja_Joost?) vast had haar te pakken gekregen en heb ik snel het hoofdstel omgedaan.
Daarna moesten we de weg over naar het inrijterrein. Daar wijkte ze van links naar rechts; springschoen kwijt (ze stond erop). Door de spanning van haar heb ik die maar niet weer omgedaan.
Op het inrijterrein zat ze vol spanning maar ze was goed te rijden. Eerste sprongetje ging goed, daarna de hoge ook. Omdat mijn paard nog geen ervaring had heb ik een stalgenoot voorop laten rijden. Op hindernis 1 had mijn voorganger een weigering dus spring ik laag. Na de eerste hindernis was er rook! Mijn voorganger stopte direct en wilde niet verder. Wij kwamen aandraven, gingen erlangs en hebben de hele cross voorop gereden! Ze ging er 100 procent voor! We hebben uiteindelijk maar 4 laag gesprongen en geen weigeringen.
Wat was ik trots op Streep (en ook een beetje op mezelf!). Ik vind het een overwinning, vooral omdat dit paard wat moeilijk op de leiden was en na een relatief korte periode toch dit heb kunnen doen. Ze wordt steeds vertrouwder.
Organisatie bedankt!
Dit is een foto van ons:
http://www.freebits.nl/images/317IMG_1583.jpg
En een stoere foto! Erg gaaf!
,
maarja!