Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maximiliano schreef:Mij ook niet! Komt denk ik nog!
Wil graag weten welke 2 afsprongen na elkaar! De 2 die er altijd inzitten op het maisveld bij het fazantenhuisje is bijna onmogelijk direct na elkaar te rijden! Die ligt zo vlak na de landing van de eerste!
lovepalomina schreef:ik doe ook mee in de klasse B Pony's, alleen ik baal wel! Ik had vorige week donderdag betaald maar ik sta op de wachtlijst! Heb je als je ongeveer als 8e op de wachtlijst staat nog kans om er in te komen? Er doen in mijn klasse 52 mee
vera_pino schreef:maximiliano schreef:Mij ook niet! Komt denk ik nog!
Wil graag weten welke 2 afsprongen na elkaar! De 2 die er altijd inzitten op het maisveld bij het fazantenhuisje is bijna onmogelijk direct na elkaar te rijden! Die ligt zo vlak na de landing van de eerste!
Waarschijnlijk die achter op het veld, voor de M en Z paarden is dat een mooie lijn. Vorig jaar moest de Z dat ook dacht ik en in de M de eerste alleen, weet nog dat ik hem echt moest wegsleuren voor de tweede.
SplashIsLief schreef:mamabird schreef:De afsprong van de waterbak Lpa heeft een alternatief (boomstammetje voor het water en rond het eiland en daarna de waterbak weer uit. Er komen tekeningen op de info bordjes bij de waterbak te staan)
Fijn