Of als je wel gewoon echt mooie foto's hebt, laat ons meegenieten en plaats ze op SGW-ITP
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wel wat kort ingereden maar ze was fijn te rijden in de proef. Resultaat 195 punten wat eigenlijk iets tegenviel, was een 6e plek in ring 13.
Toen de cross in, ze was erg gretig met het losspringen en had er overduidelijk zin in. Lag er alleen nog bijna 20 sec voor de start af omdat mevrouw de lucht in sprong. Fanatiek van start en hup voor 1 stond mevrouw zo op eens stil??
Nog een x aangereden en toen ging ze wel.. 2 en 3 gingen eigenlijk daarna wel lekker
Bij hindernis 4 aangekomen ging mevrouw weer in de rem. Even laten kijken en weer opnieuw aangereden waarna ze wel ging. Had op veel sprongen dat ze erg terug kwam en baalde daar echt als een stekker van. Lijntje van 7,8,9,10,11,12,13 ging wel erg lekker, maar ook de laatste hindernissen kwam ze weer teveel voor terug. Ze moet gewoon leren dat ze ook vroeg af mag maar kruipt er het liefst kort onder. Uiteindelijk de cross uitgereden met 2 stops, waarvan ik de 1ste echt stom vond. Als ze alleen de cross loopt is ze zo anders als met een training. Alsof elke hindernis haar overdonderd. Iemand daar nog tips voor?
het is zo zuur als je de cross niet mag starten

en die daarna bij 3 en 4.
Voor de mindere.
Maar ja daarvoor hadden we natuurlijk niet bijna 2 uur gereden en de cross vond ik ook erg mooi. Zeker omdat de cross een stuk moeilijker was dan Norg of Oenkerk. Springen ging opzich wel fijn maar naar 4 toe was ik haar even helemaal kwijt, dus een balk. Daarna weer netjes verder gereden. Cross ging heerlijk eigenlijk. Alleen op 4 een weigering, 2e keer mooi erover. Heerlijk gegalopeerd en het moeilijkst voor ons werd het water. Dat vind ze nog wel spannend en wil daardoor ht liefst er in stap ingaan. Maar ja met hindernis 13 erachter wilde ik deze keer eens wat harder erin. Dus met een mooi galopje op hindernis 10 af en daarna een schreeuw erbij en ze galopeerde zo het water in! Topper. Uiteindelijk nog 6,4 strafpunten voor de tijd erbij, maar ach dat was incl weigering. Ik had ook wel nette stijlpunten. Bij hindernis 4 waar ik de weigering ophad had ik een 7,3 en bij de andere had ik een 6,7. Dus uiteindelijk wel tevreden en ze heeft weer veel geleerd. DIt was voor dit jaar helaas mijn laatste cross, dus op naar volgend jaar!Sue_ schreef:
helaas... 
Aangezien we dicht bij elkaar in de buurt zaten kan dat het misschien zijn? Heleen_B schreef:Eventingphoto zat bij hindernis 9 in de buurt..
bianca1980 schreef:Heleen_B schreef:Eventingphoto zat bij hindernis 9 in de buurt..
eventingphoto stond zaterdag op het grote weiland en heeft daarmee meerdere hindernissen kunnen fotograveren.
Sue @ Ik word nu ook wel nieuwsgierig naar een regenboog set...![]()
Kris @ Ik ga maandag naar Rob om 13 uur kun jij dan ook ?? anders ga ik alleen.....