[SGW] Verslagen SGW Gorssel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Verslagen SGW Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:10

Dat mag op zich ook hoor, het gebeurt vaker.
Of als je wel gewoon echt mooie foto's hebt, laat ons meegenieten en plaats ze op SGW-ITP ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:11

Anoukspitzen schreef:
Y;( Voor degene die gevallen zijn, niet tevreden zijn of dwars gezeten door federatievertegenwoordigers!

_O- Toch niet dat mannetje met dat hele strakke witte snorretje he? Hij staat heel vaak bij SGW's. Zondag stond hij bij de DA. Das normaal echt wel een schappelijk man...

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:12

Dat was idd dat mannetje ja. Ik vond hem ook niet schappelijk :o

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:13

Nickeltje schreef:
Dat mag op zich ook hoor, het gebeurt vaker.
Of als je wel gewoon echt mooie foto's hebt, laat ons meegenieten en plaats ze op SGW-ITP ;)

Verwacht niet dat mijn foto's het vermelden op bokt waard zijn :') ging als een malle door het parcours. Heb ook een spierpijn, woow...

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:13

Kris schreef:
Dat was idd dat mannetje ja. Ik vond hem ook niet schappelijk :o

Dat meen je? Goh, ik ken hem echt niet zo. Dan had ie vast zijn dag niet.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:29

hij zat bij de dressuur mij ook wel giga aan te staren en alles te controleren.
ook bij de cross stond hij bij de waterbak.

iemand idee waar de stijljury's stonden in de ochtend?
heb maar 1 cijfer gekregen.. maar wil graag weten waar ze stonden

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:35

Bij H 4 en op het veld H 8/9

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:48

oh heb op 4 dan waarschijnlijk geen cijfer want daar staat een ? bij en 2e cijfer staat er wel. dit is een 5.7 maar hij stopte op 9 en ook steigeren dus is dan ook te verwachten

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:54

Zo ook even mijn verslagje dan maar :)
Zat gister op de mobiel en dan is het lastig typen zn heel verslag!

Bij de dressuur was ze lekker voorwaarts door de cross die er langs liep ;) wel wat kort ingereden maar ze was fijn te rijden in de proef. Resultaat 195 punten wat eigenlijk iets tegenviel, was een 6e plek in ring 13.
Springen liep wel een kwartier in bij ons dus ben eerder van start gegaan. Vond het inspringen niet echt fijn. Was echt heuvel op en heuvel af want niet echt lekker reed. Paardje had mooi zin in het springparcour en we waren foutloos :) Toen de cross in, ze was erg gretig met het losspringen en had er overduidelijk zin in. Lag er alleen nog bijna 20 sec voor de start af omdat mevrouw de lucht in sprong. Fanatiek van start en hup voor 1 stond mevrouw zo op eens stil?? :? Nog een x aangereden en toen ging ze wel.. 2 en 3 gingen eigenlijk daarna wel lekker :) Bij hindernis 4 aangekomen ging mevrouw weer in de rem. Even laten kijken en weer opnieuw aangereden waarna ze wel ging. Had op veel sprongen dat ze erg terug kwam en baalde daar echt als een stekker van. Lijntje van 7,8,9,10,11,12,13 ging wel erg lekker, maar ook de laatste hindernissen kwam ze weer teveel voor terug. Ze moet gewoon leren dat ze ook vroeg af mag maar kruipt er het liefst kort onder. Uiteindelijk de cross uitgereden met 2 stops, waarvan ik de 1ste echt stom vond. Als ze alleen de cross loopt is ze zo anders als met een training. Alsof elke hindernis haar overdonderd. Iemand daar nog tips voor?
Herkende haar ook niet terug van van het voorjaar want toen heeft ze 3 fijne crossen foutloos gelopen.
Nouja op naar de volgende cross Neede, eens kijken hoe het dan gaat.

Fototje van ons in de waterbak.
Afbeelding

Verder alle verslagen gelezen. Zag erg mooie resultaten +:)+ en wat mindere :(:)

Vooral voor Mark (van bar), Martenique en Jetske :(:) het is zo zuur als je de cross niet mag starten #)
Gewoon op naar de volgende cross en dan komt het vast helemaal goed :)

Mendy, het eerste stijlcijfer wat op papier staat is juist bij 8-9, volgens mij :j en die daarna bij 3 en 4.
Wat wij zo konden zien als je keek naar sommige stijlpunten.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:37

Ik deel de mening dat de stijlformulieren 'verkeer om' waren geniet. Ik kreeg namelijk een opmerking over mijn balans en dat was voor mijn gevoel terecht bij het lijntje 7/8/9. Kwam een beetje wiebelig 7 over :o Hetzelfde gold voor het commentaar wat een dinnetje van mij in de ochtend had gekregen...

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:41

Okay dan klopt het nog wel want hij stond bij,de dressuuroversteek ook 180 graden gedraaid. Hij vond de witte tuinstoel eng. Gad hij ook al toen we na de dressuur gingen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:52

Bij mij staat op een van de papieren inderdaad dat het 3&4 was en volgens mij staat dat cijfer als tweede op de lijst. Op 9 had ik ook lichte problemen dus dat klopt dat ik daar een lager cijfer had

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:56

Bij mij staat op beide formulier de nrs van de hindernissen.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:04

Was inderdaad andersom. De laatste was het voorste formulier.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 11:05

Komen wel goede verslagen langs zeg!
:(:) Voor de mindere.

Mijn verslag is een beetje dubbel...
Dressuur was ik niet ontevreden over eigenlijk. Ik vond het netter dan afgelopen week in Norg. Helaas was de jury het niet met mij eens en kreeg ik 163 punten. Kijk ik weet dat we niet daarin uitblinken, maar zo laag? Dus ik wilde eigenlijk direct weer naar huis gaan. :o Maar ja daarvoor hadden we natuurlijk niet bijna 2 uur gereden en de cross vond ik ook erg mooi. Zeker omdat de cross een stuk moeilijker was dan Norg of Oenkerk. Springen ging opzich wel fijn maar naar 4 toe was ik haar even helemaal kwijt, dus een balk. Daarna weer netjes verder gereden. Cross ging heerlijk eigenlijk. Alleen op 4 een weigering, 2e keer mooi erover. Heerlijk gegalopeerd en het moeilijkst voor ons werd het water. Dat vind ze nog wel spannend en wil daardoor ht liefst er in stap ingaan. Maar ja met hindernis 13 erachter wilde ik deze keer eens wat harder erin. Dus met een mooi galopje op hindernis 10 af en daarna een schreeuw erbij en ze galopeerde zo het water in! Topper. Uiteindelijk nog 6,4 strafpunten voor de tijd erbij, maar ach dat was incl weigering. Ik had ook wel nette stijlpunten. Bij hindernis 4 waar ik de weigering ophad had ik een 7,3 en bij de andere had ik een 6,7. Dus uiteindelijk wel tevreden en ze heeft weer veel geleerd. DIt was voor dit jaar helaas mijn laatste cross, dus op naar volgend jaar!

Digo nog bedankt voor de stijlformulieren!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:21

Sue_ schreef:

Iemand een idee waar deze fotograaf stond? Ik heb iemand met camera gezien tussen 3 en 4 namelijk. (nou ja, die zag ik toen ik aan het dressuren was, heb tijdens de rit niks gezien) Nog wel even mn man filmend gezien bij de waterbak, maar dat is toch weer geen filmpje geworden, maar een foto van de grond :roll: helaas...

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:21

Loetie volgens mij zag ik een man bij hindernis 8,9 een foto maken :P Aangezien we dicht bij elkaar in de buurt zaten kan dat het misschien zijn?

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:23

Eventingphoto zat bij hindernis 9 in de buurt..

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:26

O jippie, dan misschien toch nog een springfoto! (ik heb al twee mooie galopfoto's en ja, die vind ik iedere keer t zelfde. Alleen net even een iets andere achtergrond :P )

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:48

Heleen_B schreef:

eventingphoto stond zaterdag op het grote weiland en heeft daarmee meerdere hindernissen kunnen fotograveren.

Sue @ Ik word nu ook wel nieuwsgierig naar een regenboog set... :D
Kris @ Ik ga maandag naar Rob om 13 uur kun jij dan ook ?? anders ga ik alleen.....

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:51

Ja klopt. Maar zondag stond die meer richting het water toen ik er liep, in de buurt van h9.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:53

bianca1980 schreef:
Heleen_B schreef:

eventingphoto stond zaterdag op het grote weiland en heeft daarmee meerdere hindernissen kunnen fotograveren.

Sue @ Ik word nu ook wel nieuwsgierig naar een regenboog set... :D
Kris @ Ik ga maandag naar Rob om 13 uur kun jij dan ook ?? anders ga ik alleen.....

Dan stond ie naast jou, heb niemand gezien onderweg, behalve jij :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:57

Kris @ klopt ik stond een hele tijd naast hem... ;) Je kan hem overigens nooit missen hoor met een knalrood shirt aan. ;)

maarre kun jij maandag ?? edit @ lees je PB net... ;)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:59

Neem ik maandag obi wel mee en op vrijdag waterbak training met Pasjha. Is anders ook niet tof voor jou!

CaKa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:10

Hier ook een kort verslagje van mij!

Dressuur ging helemaal niet.. Mevrouw was veelste heet, wat resulteerde in niet tonen van stap en heel veel gedribbel.. echt onwijs jammer.. 161 (zag net zelfs dat ik dan geen winstpunten meer heb!).

Springen ging super, mooie 0 ronde!

Cross ging helemaal geweldig! Goede afstanden, geen problemen en 0 tijdfouten (zonder horloge)!

Het was een super dag, alleen baal ik nu heel erg dat ik geen winstpunten heb...