Ik heb me ook opgegeven, hoop dat ik er nog tussen kon aangezien ik me vrij laat heb opgegeven ! Zal het topic eens even door gaan lezen of er nog interessante dingen tussen staan !
ik ben zooo benieuwd naar t filmpje! nog een paar dagen geduld dus:D
Chasey
Geplaatst: 24-09-12 18:41
Heeft iemand een link naar de exacte proef? Ik kom er niet uit. Ik ben totaal niet bekend met dressuurrpoeven.... 6 okt zal ik voor het eerst van mijn leven een proef rijden. Maar ik weer dus niet welke. Snap er niks van. Staan er zoveel op...
CarpeDiem
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-12 18:44
1 A-K-E-H-C Binnenkomen in arbeidsdraf op de rechterhand 2 M-F Gebroken lijn 5 meter 3 K-X-M Van hand veranderen en enkele passen middendraf 4 H-K Gebroken lijn 5 meter, daarna doorzitten 5 Tussen K-A-F Arbeidsgalop links aanspringen 6 B-E-B Grote volte 7 Tussen M-C-H Overgang arbeidsdraf 8 E-F Van hand veranderen, daarna doorzitten 9 Tussen F-A-K Arbeidsgalop rechts aanspringen 10 E-B-E Grote volte 11 Tussen H-C-M Overgang arbeidsdraf 12 Tussen M en B Overgang arbeidsstap 13 B-K Van hand veranderen en enkele passen middenstap 14 Tussen K-A-F Overgang arbeidsdraf 15 B-E-B Grote volte en na enkele drafpassen paard de hals laten strekken Tussen B en M Teugels op maat maken 16 C-X Halve grote volte links 17 X-A Halve grote volte rechts, daarna doorzitten 18 E Afwenden en arbeidsstap 19 B Rechterhand en arbeidsdraf 20 Tussen F en A Overgang arbeidsstap 21 A Tussen X en G Afwenden Halthouden en groeten Bij A in stap de rijbaan verlaten 22 Stap 23 Draf 24 Galop 25 De impuls 26 Het rechtgerichte, ontspannen en in aanleuning gaande paard 27 De houding en zit van de ruiter/amazone 28 Rijvaardigheid en het effect van de hulpen 2x 29 Verzorging van het geheel