Dressuur ging op zich wel lekker, alleen iets te lauw. 171 punten (vond ik wel wat ondergewaardeerd, maar ik zal dan wel op heel veel punten verloren hebben door impuls). Springen ging wel heel fijn en foutloos.
De cross was hij ineens wat aan het klieren. Bij de start kwam hij al recht omhoog, heeft hij ook nog nooit gedaan. En daarna heel veel geslinger. Maar wel gewoon aantrekken op de hindernissen. Dus foutloos in de cross, alhoewel ik er nog bijna aflag in de waterbak
Hij kwam heel erg terug en nam toen een hele grote sprong het water in, waardoor ik m'n balans wat kwijt raakte..En vervolgens werd hij bij de DA afgekeurd

Hartslag was super, voor de cross 40 en na de cross 52, maar hij liep gewoon onregelmatig, niet eens echt kreupel. Na een halfuurtje werd het wel beter, maar gewoon niet goed genoeg om hem goed te keuren.
Hetzelfde als vorig jaar dus, maar gelukkig is het nu minder balen, omdat dit toch al een oefenrondje werd en in principe al niet echt bovenin de ranking stond door de dressuur. Vorig jaar zou ik anders 2e zijn geworden.
Loetie, ik zag je nog bij H16/17 in de bak. Zag er goed uit
Jammer van je stop op de sloot.
Een ouwe vos verleert zijn streken niet zullen we maar zeggen
Veterinaire check ook prima. Al met al een heerlijke dag!!!
. Dat loslopende paard heb ik weg zien sjesen
.
en voor de andere waar het iets minder ging.
Ik zag het bordje, maar voor mijn gevoel was die bocht met lopen anders, haha! Kost allemaal extra tijd, he
).