Ik heb ook fijne tijden... We gaan het nog 1 keer proberen en als ik er nou weer naast kom te liggen is het maar tijd om onder ogen te zien dat cross wedstrijden niet voor ons zijn weggelegd...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hebben jullie ook een adres voor mij? Ik wil om uiterlijk 8 uur aanwezig zijn, kan ik gelijk cross lopen en moet 10 uur met de 1e de ring in. Hoelang duurt het cross lopen voor het B paarden ongeveer?
!
stal_fiore heb je je camera weer bij je?! :p
marleeentje schreef:Ik ben redelijk aan het einde van de tweede groep BB op zaterdag aan de beurt. Maakte mij eigenlijk niet zoveel uit hoe laat ik moet starten, ik sta toch bijna om de hoek en kom er rijdend naar toe. Heb er zin in!
SplashIsLief schreef:Is er misschien iemand die met mij wil ruilen?(Startnr 75)
(Ik ben heel blij met mijn tijden, maar iets minder blij vlak achter de zoon van mijn paard te moeten, ivm de reactie op elkaar in het verleden)
Klasse L op zondag
Mirie schreef:Ik meld me ook even!
Wij rijden ook mee!marleeentje schreef:Ik ben redelijk aan het einde van de tweede groep BB op zaterdag aan de beurt. Maakte mij eigenlijk niet zoveel uit hoe laat ik moet starten, ik sta toch bijna om de hoek en kom er rijdend naar toe. Heb er zin in!
Er zit 1paard tussen ons.. Ik ben startnummer 95!