leuke foto's prive fotograaf?wat leuk die eventingcup, had er nooit van gehoord, even op gezocht en sta nu ergens halverwege haha wel jammer dat alle klasses bij elkaar in zijn
maar dan hou jij je "punten toch gewoon" of begrijp ik het verkeerd
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Watapatja schreef:bonte is echt cool Bianca, en echt klaar voor het Mleuke foto's prive fotograaf?
wat leuk die eventingcup, had er nooit van gehoord, even op gezocht en sta nu ergens halverwege haha wel jammer dat alle klasses bij elkaar in zijnmaar dan hou jij je "punten toch gewoon" of begrijp ik het verkeerd
?
Volgende hindernissen gingen fijn, picknicktafel, stijltje, piano op en af over de boom ging ook super, tot bij de witte pallisade. Op de 1e raakte ik mn beugel kwijt wat resulteerde in een langsloper op de 2e. Opnieuw de 2e en toen goed... Rest ging allemaal super, waterbak zo en de laatste ook. Na 5 minuten aangeboden om te keuren en met een hartslag van 60 helemaal goed. bianca1980 schreef:Watapatja schreef:bonte is echt cool Bianca, en echt klaar voor het Mleuke foto's prive fotograaf?
wat leuk die eventingcup, had er nooit van gehoord, even op gezocht en sta nu ergens halverwege haha wel jammer dat alle klasses bij elkaar in zijnmaar dan hou jij je "punten toch gewoon" of begrijp ik het verkeerd
?
Fotograaf is een vriendin van mij, alleen haar lens is wat stuk dus seconde fotoos konden nu niet, vlak om mij heen heeft ze ook wat mensen op de foto gezet maar ben haar al ff mailen of ze me die wil toesturen, kan ik nog wat mensen blij maken, foto van de waterbak vond ik echt niet leuk dus wij besloten dat zij daar heen ging.![]()
Die Cup is voor amateurs, daarom vind ik hem zo leuk, voor bijna alle klasses L/M en Z, maar iemand met een aantal hoge plaatsen in het M heeft wel meer punten dan iemand in het L, je kan even die reglementen lezen, is wel heel leuk. Dit was vroeger ook zo en ik vond het jammer dat een tijd geleden alleen de echte die hard profs hun hand ophielden op het eventing feest. Zo voor ons is het ook een leuk aardigheidje.

Citaat:(even los van allerlei misverstanden met mijn voorlezer, die in drie 2-en resulteerden
)

wat balen van jullie vallen
. Beau dacht volgens mij dat ik kwaad op haar was, dus twijfelde heel erg. Sprong gelukkig nog wel, en toen konden we weer verder. Fijn gereden, niet op de tijd gelet. Volgende keer (in Norg) gaan we L, daar is ze nu wel klaar voor.