[SGW] Oefencross/terrein Diepenheim

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Inge_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:57

Hey, dit is leuk!

Zie dit topic net en lijkt me eigenlijk wel súper om ook een rondje mee te doen.
Paardlief en ik zijn beide nog wel een beetje onzeker...

Maar ik begreep dat je zelf mag kiezen wat je springt? Of is er echt een vaste route?
Lijkt me wel een hele goede oefening!! En 8 september kan ik wel :D

Hoe zit het dan met het springparcours? Staat dat de hele dag op één hoogte?

xmarloesx2

Re: Oefencross/terrein Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:40

@Inge_Zorro

zou leuk zijn als je meedoet is heel leerzaam!
je mag zelf kiezen wat je wel of niet springt is geen bepaalde route hoe je ze moet springen je mag bv eerst H1 doen en dan H3 teminste als het goed is wel want ik begon ook met de waterbak en daarna de rest de vorige keer haha

en met springen staat er gewoon een parcour die ze verhogen of verlagen naar joun wens x

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:32

hey Inge! Ik heb de hindernissen vorige keer gewoon allemaal los gedaan en zelf opbouwend gekeken. Ik kan ook nog niet echt een rondje achter elkaar doorspringen. En springhoogte mag je zelf ook hoogte kiezen enz als je een rondje wilt doen.

Heb er wel zin in, paard gaat een beetje met ups en downs maar we zullen wel zien hoe het gaat ;)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:51

Ff offtopic: Anke, ik ga ook naar broekland! (bij gebrek aan beter)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:55

Leuk :D !!

Ik zit een beetje te twijfelen. Wil graag mn crosset op doen zaterdag maar ben bang dat het dan echt zo overkomt alsof ik al echt een crosser ben ofzo (met capcover enzo) en zo geweldig gaat het nog niet :') vind het wel gaaf maar is het niet beetje te overdreven? Wat vinden jullie? :o

Inge_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:02

Okay!

Denk dat ik dan wel ff ga! Zien we wel hoe het gaat.
Mooie oefening inderdaad :) En hopelijk een beetje vertrouwen opdoen voor Broekland :o

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:48

AnkeVivaldi schreef:
Leuk :D !!

Ik zit een beetje te twijfelen. Wil graag mn crosset op doen zaterdag maar ben bang dat het dan echt zo overkomt alsof ik al echt een crosser ben ofzo (met capcover enzo) en zo geweldig gaat het nog niet :') vind het wel gaaf maar is het niet beetje te overdreven? Wat vinden jullie? :o

Nou en? Dat doet de helft van de crossers toch :P Ik heb manlief vorige keer ook in een setje gestoken terwijl het zijn eerste oefencross was. Ging gelukkig heeeeeel goed, maar toch ;) Ikzelf heb zaterdag geen zin in poeha, dus ik trek gewoon wat uit de kast! Maar normaal heb ik ook gewoon mn setje aan hoor. En zo goed zijn wij ook nog lang niet :o

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:58

Ik ga wel in voledige set, gewoon omdat het kan :D
Als ik geen nieuwe set had, had ik ook maar gewoon een dekje eronder gegooid hoor :j

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:03

ik ga ook in setje hoor oornetje + dekje
en dan bijpassend shirtt x

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:09

ik wou al dat ik al een set had! dus groot gelijk dat jullie hem aantrekken :P

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 21:44

Leuk dat jullie er allemaal heen gaan! :D
Ik wil ook graag maar heb niemand die wil rijden met de auto en trailer :(
Auto en trailer heb ik wel zelf :P

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:24

ik ga morgen thuis om half 9 weg x

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 06:59

Ik heb echt slecht geslapen... Heb er gewoon te veel zin in!
Is het trouwens mogelijk om geld over te maken? Ik heb namelijk geen contact geld thuis en ik kom in de verste verte niet in de buurt van een automaat :=

weule

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 07:08

Roxxiej, midden in diepenheim, in de hoofdstraat zeg maar, daar zit een pin automaat bij de supermarkt. Kom je praktisch langs.

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 07:17

hoelaat gaan jullie er heen?? ik ga hier rond half 9/kwart voor 9 weg :) heb er zo veel zin in!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 07:18

ik ga nu even langs de papieren brengen en koffie drinken en rond 11.00 uur daar met paard..., voor mijn eerste vaste hindernissen ooit...

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 07:26

succes weule komt vast goed! dit is voor mij en murci de 2e keer dat we naar een oefencross gaan! vorige keer ook al in diepeheim was echt superleuk!:D zou echt zo leuk zijn als we elkaar nog tegen komen en echt herkennen ieniedergeval mij herken je wel want ik ben helemaal in het blauw met donkerbruine pony met een bles :p

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 07:47

Onderweg! Wat is het koud zeg, ongelooflijk dat ik twee weken geleden in bikini in de tuin zat..

weule

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 08:04

Heb je de vorige keer wel gezien marloes. Het is al lekker druk, al 6 combi's aanwezig.

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:19

ik ben weer thuis! heb alleen gecrostt denk 4 rondjes en echt heel fijn gereden leuk parcour! 1e x wel wat kijkerig en paar voltes voor de hindernissen gedraait, daarna verder alles gesprongen heb denk ik 3 weigeringen gehad in totaal, water was niks mis mee zo in 1x er door mn toppertje! alleen de greppel dat wou ze niet ben er uiteindelijk maar overheengestapt :+ daarna goed beloont en uitgestapt thuis benen afgespoeld met lauw water en staat nu weer heerlijk met dr vriendinnetje op het land!

ik heb ook nog even gepraat met Roxxiejj was wel gezellig he? haha :D
btw je hebt een supermooi setje <3 <3

sorry voor het lange verhaal :o

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:44

Ik ben ook weer thuis en heb volgens mij een aantal bokkers gezien!
Wat een ontzettend leuke sfeer zeg, heb me prima vermaakt! Kreeg zelfs nog een heel lief aanbod om even op een paard te stappen :o
Ik ga nu de foto's bekijken en heel hard hopen dat ze gelukt zijn, want op de een of andere manier wil het de laatste tijd niet zo. Veel wazig enzo.

Marloes, dan moet ik jou ook gezien hebben :'). Hoe zagen jij en je paard eruit? Dan kijk ik even of ik foto's van je heb!

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:57

Ik ben wel echt de koningin van de goede momenten :')

Afbeelding

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:58

Leuk dat je er was saar en al zijn de foto's wazig is het nog leuk om ze te hebben :D ben benieuwd

Oefenspringen ging echt vreselijk wat een drama.. Maar gauw vergeten. Crossen even ander bit in gedaan want hij maakte er met springen zn eigen show van en crossen ging erg lekker :D

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 12:25

Heb die van jou vast in een pbtje gestuurd want volgens mij mag ik ze hier niet meer neerzetten?
Ik vond je cross er super uitzien! Sowieso vind ik jou en je zus allebei hartstikke fijn en eerlijk rijden, heel mooi om te zien! Zelfs mijn moeder zei het haha, en die weet heel weinig van paarden. Dat kon ze dus wel zien!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 12:27

Gelukkig Anke, ik zag inderdaad je springen gaan :D

Marloes, leuk je te hebben gesproken! Naar mate je vaker rond ging, ging het inderdaad mooi gestroomlijnt! Snel maar gaan starten! ;)

Ik heb vanmorgen echt heeeerlijk gereden. Wat een verschil van paard met dit bit, super! Heb 2 rondjes gedaan met eerste keer alles middel en 2de ronde alles hoog. Nergens twijfel, slechts 1 noodsprongetje en die insprong het water in ging zo mooi *\o/* :+:

Bedankt Lotte en Weule voor de aanwijzingen voor het pinautomaat! Kwam alleen daarvoor al door Markelo en daar ben ik maar ff gestopt op aanwijzingen van mijn trouwe groom Boudine (BoudineS hier).
Al met al, superrrrrr parcour! Even een dikke _/-\o_ voor de organisatie! Super sprongen, mooi terrein en ben nu al echt heel erg benieuwd naar de echte cross in oktober *\o/*

Saar, heb je heeeeel toevallig dat groentje nog op de foto gezet? O:)