[SGW] Een goede voorbereiding is het halve werk: SGW-dressuur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:54

Het is al weer eventjes geleden dat we deze discussie zijn begonnen, maar ik heb gisteren een enquête van de KNHS gekregen met daarin een evaluatie van de pilot zonder dressuur in de B-eventing in Ermelo. Het zal vast nog wel eventjes duren voordat ze de resultaten bekend gaan maken, maar ik ben erg benieuwd :D

De eerste vragen gingen over voldoende startmogelijkheden en wachtlijsten.. Dus het is me wel duidelijk waar ze heen willen :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 18:28

viefdepief schreef:
De eerste vragen gingen over voldoende startmogelijkheden en wachtlijsten.. Dus het is me wel duidelijk waar ze heen willen :)

Jammer dat het in dit geval dus niet helemaal uit de verf is gekomen doordat er nu verplaatst is naar de vrijdag... Daardoor waren er eigenlijk maar weinig deelnemers en zou er zelfs met dressuur erbij nog geen sprake van een wachtlijst zijn geweest. Ben wel benieuwd naar de enquete en als ik hem ook gekregen heb, zal ik zeker even de moeite nemen om hem in te vullen!
Op zich was het namelijk een prima dagje, maar ik vond het niet een 'echte' SGW. Daarnaast heb ik langer op de uitslag moeten wachten dan nodig was (leek wel langer dan op een normale SGW). Als je twee 'ringen' hebt, vind ik het erg raar dat je moet wachten met de prijsuitreiking van de eerste ring totdat de tweede ring is afgelopen :?