Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wilde gewoon goed voorbereid zijn.
Leuk om te horen! Ben na mijn onvoldoende voor stijl in Markelo toch wat zenuwachtig geworden voor mijn stijlpunten omdat ik daar voor mijn gevoel ook netjes gereden had, maar mijn winstpunten aan mijn neus voorbij zag gaan
Maar gister kwamen ze gelukkig goed overeen met mijn gevoel 

Uiteindelijk dus maar zonder losrijden de dressuur in, want ik was te laat en uiteindelijk nog 189 punten. Het losspringen vond hij maar raar zo binnen in het 'donker', nu springt hij al erg 'apart' (hij weet geloof ik gewoon niet zo goed waar hij zijn stelten moet laten
) maar na een paar hindernissen maar bedacht dat ik de ring in ging, beter zou het niet worden. En daar met maar 1 balk rond gekomen
Toen van start in de cross, wat hij toch wel erg eng vond, dus een stop op 1, daarna als een soort kangaroo erover
Onder het huisje door onderweg naar hindernis 2 was ook wel erg eng dus moest hij ook daar even omdraaien, na hindernis 4 kreeg hij een beter ritme en ging hij fijner lopen alhoewel het nog erg slingerend ging. Hij heeft me positief verbaasd dat we aan de finish zijn gekomen in 3 onderdelen, de schoonheidsprijs verdiend het zeker niet maar we hebben wel enorm plezier gehad
MargreetW schreef:Let op meiden, als je de foto's van H-E fotografie niet hebt gekocht mag je ze niet plaatsen. Van eventingphoto mag dat wel maar dan wel met bronvermelding.
Anders weghalen hoor want het kan je een hele hoop geld kosten.