[SGW] Crosslessen Voorhout - Voorruiters

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Re: Crosslessen Voorhout - Voorruiters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 14:24

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:14

@ stal fiore ; Heb jij toevallig afgelopen donderdag nog foto's gemaakt?
Ik had mijn jonkie voor de eerste keer mee, 't schimmeltje :P

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 19:19

@ magriet niet deze woensdag wel de 18de in de eerste les! 18:45 begreep ik!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 21:44

Jeetje dat is vroeg Henny... dan zien we je niet...
Daarbij is Luna dan al op vakantie... jammer!!!

Capriootje, nee sorry, ik was donderdag niet mee.

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 07:39

Ook deze week geen crossles voor mij... De wonden van mijn paard helen wel goed, maar ik kan nog geen beschermers om, dus crossen gaat ook nog niet lukken. Echt balen, maar het was wel te verwachten. De hele week gewandeld en gisteren weer voor het eerst gelongeerd. Hij was fit en niet kreupel, dus dat is alvast goed nieuws! Hopelijk ben ik volgende week weer van de partij.

elsenfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:26

He, wat leuk een topic hierover! :)
Ik ben Els, en ik rijd sinds dit jaar voor het eerst mee in de crossles op woensdagavond, laatste les. Ik doe het met ijslander Flugar, de pony van mijn moeder. Het gaat echt heel erg goed, en Fluug en ik vinden het ook heel erg leuk!
Groetjess :evaw:

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:59

Dan hebben wij in Vlietlanden nog even staan kletsen bij het losrijden. ik hielp mijn nichtje daar met haar haflo. Ik liep in die ietwat opvallende oranje broek. :o

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 09:08

@ Magriet ik ben er 1 aug en 23 aug weer! Tijdstippen weet ik nog niet. Zou leuk zijn als je een xtje kan komen met je camera!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 09:24

Ja!!! Wat leuk!
Moet je even aan Fred vragen of je in onze les mag... van 20.15 tot 21.00 uur

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 17:41

Afgelopen woensdag eindelijk weer gecrosst. Wilde het nog rustig aan doen, maar paard had er weer erg veel zin in, dus uiteindelijk alles mee gesprongen. Erg lekker gereden! Aanstaande woensdag ben ik er niet, misschien op donderdag wel.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 11:29

Heey ik had even een vraagje. Als je gewoon een crossles wil volgen met wie moet je dan contact opnemen?

Weet iemand dat toevallig :)

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:11

Elise95, dan kun je het beste even contact opnemen met Fred Kamerbeek. Hij zorgt voor de indeling van de lessen. Ik heb geen telefoonnummer bij de hand van hem, maar je kunt hem ook via mail benaderen. Die heb ik wel: fj.kamerbeek@voorruiters.nl

Dan nog wat anders. Op zondag 26 augustus organiseren de Voorruiters een oefencross. Voor wie hier interesse in heeft, hierbij een link naar de flyer: http://www.voorruiters.nl/Evenementencommissie/26%20Augustus%20oefencross.pdf
Hoop dat de link werkt, anders staat ie ook op de site van de Voorruiters, op de hoofdpagina boven de foto staat 26 augustus Oefencross, als je daar op klikt, kom je er ook.
Hier staat informatie over de oefencross op. De cross is niet zo groots opgezet als die in juni, er is daarom ook maar beperkte startmogelijkheid. Als je mee wil doen, wees er dan snel bij!
Ik heb zelf nog de vraag gesteld aan de organisatie van de cross of er ook springen bij is, of dat het alleen een rondje crossen is. Nog geen antwoord op, zodra ik het weet, horen jullie dat hier ook.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:14

Dankje Marleen! Wendy heeft mij en katja opgegeven als het goed is. :)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:14

marleeentje schreef:
Elise95, dan kun je het beste even contact opnemen met Fred Kamerbeek. Hij zorgt voor de indeling van de lessen. Ik heb geen telefoonnummer bij de hand van hem, maar je kunt hem ook via mail benaderen. Die heb ik wel: fj.kamerbeek@voorruiters.nl

Dan nog wat anders. Op zondag 26 augustus organiseren de Voorruiters een oefencross. Voor wie hier interesse in heeft, hierbij een link naar de flyer: http://www.voorruiters.nl/Evenementencommissie/26%20Augustus%20oefencross.pdf
Hoop dat de link werkt, anders staat ie ook op de site van de Voorruiters, op de hoofdpagina boven de foto staat 26 augustus Oefencross, als je daar op klikt, kom je er ook.
Hier staat informatie over de oefencross op. De cross is niet zo groots opgezet als die in juni, er is daarom ook maar beperkte startmogelijkheid. Als je mee wil doen, wees er dan snel bij!
Ik heb zelf nog de vraag gesteld aan de organisatie van de cross of er ook springen bij is, of dat het alleen een rondje crossen is. Nog geen antwoord op, zodra ik het weet, horen jullie dat hier ook.

Bedankt :)

Heb mij ook meteen opgegeven voor de oefencross paarden laag. Het is zo dichtbij voor mij en paard vind crossen ontzettend leuk :).

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:10

marleeentje schreef:

Vandaag reactie gekregen dat het alleen cross is, geen springen, omdat op een deel van het land ook geparkeerd wordt (net zoals bij de crosslessen). De bak wordt gebruikt voor het losrijden.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:00

marleeentje schreef:
marleeentje schreef:

Vandaag reactie gekregen dat het alleen cross is, geen springen, omdat op een deel van het land ook geparkeerd wordt (net zoals bij de crosslessen). De bak wordt gebruikt voor het losrijden.

Bedankt voor de informatie :)
Weet jij toevallig ook wanneer de startlijst komt?

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 08:45

Volgens mij zou ze er gisteren mee aan de slag gaan. Dus hopelijk vandaag, of anders uiterlijk morgen verwacht ik de lijst.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 00:54

Wat een weer zeg. Ben bang dat de cross morgen niet doorgaat...

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 08:02

Cross gaat niet door hoorde ik, helaas. Wilde misschien nog komen kijken.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:16

Maar hij is verplaatst naar volgende week :)

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 08:18

Deze week alweer de laatste crosslessen van dit seizoen :( Jammer hoor, het seizoen is voorbij gevolgen!
Hopelijk gaan de lessen nog wel door na de regen van de afgelopen dagen.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:02

Leuke laatste les gehad. Volgend seizoen ben ik erbij als lid, dus zoveel mogelijk :D