SM: ik moedigde je nog aan bij de start
Danique: Hoezo??? Bevalt het vosje toch niet zo of zijn 2 te veel?
Manon: Balen dat vito je in de steek liet, maar goed geluisterd, RIJDEN
EB: Balen dat van je eigen fout!
Leliaard: Balen dat Giga niet wou, goed trainen en dan moet goed komen!
Nou mijn eigen verslagje:
Daar zat ik dan al om 08.30 op me paard en om 09.24 waren we aan de beurt.
Eerste 30 minuten op het eerste stuk gras liep hij als een sul, ontspannen niks aan de hand.
Dus me vader zegt, kom tussen de ringen want hij gaat vast weer vervelend doen.
En ja hoor, loop tussen de ringen en knopje gaat om ofzo en ik heb een bijna onberijdbaar paard.
Even goed aangepakt dus nog de laatste 30 minuten. Uiteindelijk weer aardig voor elkaar.
Maar in de ring maakte hij zich weer zo kort dat ik niks kon. Resultaat 168 punten.En op mijn protocol stond: Wat heb jij een engelen geduld
Springen beetje laat dus galopje, kruisje, stijltje, 2x oxertje. Daarna heerlijk uit de ontspanning gesprongen en dus foutloos. Naar de DA, hartslag van 48
Voor de cross al lekker wat laten galopperen en paar x boompje gedaan en toen van start.
En de cross ging super. Voor H3 nog even gezwaaid naar de hindernis controleurs, dat hadden ze me gevraagd toen ik de cross had verkend
Van H4 naar H5 wat rustiger gereden want meneer had het grote veld al weer gezien en wou meteen gaan. Na H5 kon ik weer zelf gas geven. Voor H9 weer wat rustiger en netjes naar beneden. Bij H11 sprong meneer gigantisch hoog, bang zijn voeten te stoten. En bij H13 had meneer ogen voor de omgeving waardoor we ook weer een gigantische sprong kregen(geen crosssprong) meneer sprong alsof er 1.50 stond ofzo en dat is me dus zwaar afgestraft...... Best jammer, eigenlijk doet hij alleen maar braaf. Water geen enkel probleem en over de laatste en met een mooie tijd van 4.43 gefinisht

Gauw naar de trailer, alles er af. Naar de DA en weer hartslag van 48 en ademhaling van 12
Conditie is wel erg goed
Maar ik heb bij de ene jury 3x 7 gereden en de anders zo laag dat ik op 5,75 ben uitgekomen..... Weer me winstpunten door me neus geboord
Zulke lage stijl heb ik ook nog nooit gehad en zo slecht ging H13 ook weer niet, dus aardig een baal moment......
werd hij dit keer niet zo sterk in de cross?
Maar goed, helaas pindakaas. Volgende keer beter.
.
Inderdaad nummer 4 en 5 uit de ring weg. Zag al een bekende naam onder mij staan.
geen echte uitschieters naar boven en onder maar een aantal die toch netjes reden. Heb ook echt een 2 en een 9 gegeven maar niet aan dezelfde ruiter:D Baalde een beetje dat alles zo dicht op elkaar geeindigd is maar meer zat er echt niet in.