ik wil de startlijst ook wel heel graag zien. Kijken of ik net zulke *** tijden heb als vorig jaar anders moet ik nog een overnachting regelen (wat ik liever niet doe natuurlijk)
TheHorseInn
Geplaatst: 24-04-12 19:38
Ik doe mee in de Z pony´s en laat een L pony meedoen voor het eerst
Vorig jaar heb ik C'ray niet gestart, maar het jaar daar voor had ik echt but-tijden: half 9 dressuur en half 5 pas springen. En door een ongeval was het springen ook nog bijna een uur uitgelopen.....
Ja, zat er al aan te denken om Fried van Stiphout te bellen, die bouwt ook altijd. Hopen om minder but tijden dan die van jou 2 jaar terug overigens. Heb manlief beloofd dat we op tijd weer terug zijn
Vanmorgen met Rob over de hindernissen gehad. Het staat al bijna allemaal. Ga zondag denk ik even foto's maken. Was niet veel veranderd met vorig jaar!
Zal denk ik deels komen door de vergrote belangstelling de laatste tijd en het grote aantal wijzigingen last minute. Dat hebben wij bij een meerdaags spring cc al, laat staan bij een SGW.
Leliaardje
Geplaatst: 27-04-12 14:07
Wakker worden iedereen !!!!!!!!
Hmmm, we hoeven niet midden in de nacht op, maar zitten wel voorin met dressuur en achterin met cross: wordt ernstig lang wachten. Jammer, maar het had erger gekund. We hebben in ieder geval alle tijd om de cross te verkennen .
Wij moeten lekker op tijd vertrekken, 7 uur in de auto gok ik. Maar gelukkig genoeg tijd om na de dressuur de cross te verkennen. IK had het erger verwacht. Zondag moet ik voor een wedstrijd in de kring vroeger mijn bed uit.....