Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rosa_ schreef:Dat ben ik niet met je eens Skippy. Ik vond de aanleuning voor de B prima voor elkaar. Ik denk dat ik weet over welke hindernis jij het hebt die 'te hoog' zou zijn, maar dat was niet zo.

skippy schreef:Ik ving op dat de bomenwagen nagemeten was en dat die op 95/100 cm stond, dat is zelfs voor de L te hoog.
Vond de cross dus over het algemeen niet dik staan maar bedoelde die ene hindernis.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RFZXUNWQ.jpg Ik reed er zelf in het midden van het veld en er was dus al wel een 'pad'. Dit was erg zwaar en lag vol met stonken maisplant. Op de foto lijkt het nog redelijk aangestampt, maar toen ik er overheen moest, was het erg 'mul'. De rest van het terrein van de cross lag er na de dressuur al niet zo lekker meer bij. Veel modder en dus gladde stukken. Dit lag natuurlijk aan het weer... De stukken over het gras vond ik nog wel goed te doen!
):
Bodem was overal goed. Parkeren was heerlijk ruim en stonden mooi in de schaduw van de bomen (niet verkeerd met 30 graden). Duurde helaas lang voordat de stijlbriefjes er waren (ik geloof pas bij de prijsuitreiking, maar daar heb ik niet meer op gewacht).