Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!!!!! Ik reed alleen na de dikke bulten even door de bosjes omdat ik het pad voorbij was. En aan het eind had ik even moeten gassen. Ik dacht dat we het net redden en dat was net niet(2 sec. te langzaam). Dat kostte ons de 2e prijs. Maar met een 3e prijs in ons L-debuut en mogelijk als onze laatste wedstrijd ben ik erg tevreden

Erg gezellig met veel bekenden en ben trots op Woll. Dressuur ging top, springen ook en de cross vond ze echt nog heel spannend, maar wel zonder strafpunten over de finish gekomen
Enkel 10 strafpunten voor de tijd. Er was nogal wat overtuigingskracht voor nodig, maar dat geeft niet. Vond het al heel wat dat ze zich ondanks flinke aanmoediging toch liet rondsturen. Nog wel een pirouette gemaakt toen ze het even niet zag zitten bovenop een heuvel en 1 hindernis onder het motto van Alice: beter lelijk erover dan mooi erlangs
De laatste sprongen miste hierdoor en omdat het heuvelafwaarts ging wat ze echt lastig vond, wat ritme. Beetje jammer dat daar ook een stijl-jury zat en ik daardoor mijn winstpunten ben misgelopen, Bij mij dus ook wel wat verschil tussen de punten.. Al vond ik zwaar zitten in de combinatie van mij als vliegje op die grote schimmel wel weer een mooie 

Finlandia schreef:Een selectie van de foto's die ik zondag heb gemaakt.

Wel netjes van Geert en Andor, die reden trouwens ook in ring 1, zelfde ring waar ik zelf ook zat!
Voor ons een hele verbetering met vorig jaar(onder de 165 rijden). Gauw omgezadeld, ingesprongen en parcour in. Foutloos alleen ontzettend slordig gereden van me zelf. Word laconiek als laag staat. Door naar de cross. En die ging super. Kleine twijfel op 10 maar verder als een trein. Zat zelf eindelijk ook erg lekker er op en dat zag ik ook terug in de stijl! Foutloos en maar 3 seconden buiten de tijd
En stijl van 2x gemiddeld 6,7 maar had 3x 7 en zelfs 1x 8 er tussen staan
Uiteindelijk was ik 8e, helaas 6 prijzen maar vorig jaar stond ik altijd onderaan!
dankje voor de link henry 

. Gefeliciteerd met je prijs.
. Gefeliciteerd met jullie prijs. Super!