[SGW] SGW Markelo - Nabespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xmarloesx2

Re: SGW Markelo - Nabespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 17:16

@marijkiiii haha okee wel leuk dat ik iemand op de foto heb gezet die je kent :D

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 17:23

Vanmorgen om 4.45 de wekker. Toch leuk het crossen ;)
Bij het afladen lag Zissi op haar snuffert dus onze dag begon al goed. De dressuur ging niet echt lekker. Te veel spanning. Ik kreeg haar niet zoals ik hebben wou. Gelukkig vond de jury het wel oke en kregen we 191 punten.
Met springen werd ze ineens erg druk. Dit kreeg ik voor het parcours niet meer goed dus kwamen we niet heel netjes rond. En één balkje omdat ze iets te fanatiek naar de hindernis toe sprong.
Van de cross extra genoten. Ze paktte alles super fijn aan. Nergens getwijveld. En ook het water liep ze zo in. Heerlijk :D !!!!!! Ik reed alleen na de dikke bulten even door de bosjes omdat ik het pad voorbij was. En aan het eind had ik even moeten gassen. Ik dacht dat we het net redden en dat was net niet(2 sec. te langzaam). Dat kostte ons de 2e prijs. Maar met een 3e prijs in ons L-debuut en mogelijk als onze laatste wedstrijd ben ik erg tevreden :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 17:32

Marijkiii: dat is inderdaad wel een groot verschil zeg :=
Manic: wat balen :(:)
Bar: wat zonde dat Mark zo dicht bij de overwinning zat! Maar 2e is natuurlijk ook super :D
Kylyco: Wat super zeg, gefeliciteerd!

Ik heb een heerlijke verjaardag in Markelo gehad :D Erg gezellig met veel bekenden en ben trots op Woll. Dressuur ging top, springen ook en de cross vond ze echt nog heel spannend, maar wel zonder strafpunten over de finish gekomen *\o/* Enkel 10 strafpunten voor de tijd. Er was nogal wat overtuigingskracht voor nodig, maar dat geeft niet. Vond het al heel wat dat ze zich ondanks flinke aanmoediging toch liet rondsturen. Nog wel een pirouette gemaakt toen ze het even niet zag zitten bovenop een heuvel en 1 hindernis onder het motto van Alice: beter lelijk erover dan mooi erlangs := De laatste sprongen miste hierdoor en omdat het heuvelafwaarts ging wat ze echt lastig vond, wat ritme. Beetje jammer dat daar ook een stijl-jury zat en ik daardoor mijn winstpunten ben misgelopen, Bij mij dus ook wel wat verschil tussen de punten.. Al vond ik zwaar zitten in de combinatie van mij als vliegje op die grote schimmel wel weer een mooie :))

In de 'iets' aflopende dressuurbaan :+
Afbeelding

Springen
Afbeelding
<3

Cross:
http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... 751345.jpg
En een filmpje van onze pirouette en de waterbak: http://www.youtube.com/watch?v=KI_vN6xF ... AAAAAAAAAA
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 01-04-12 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's ter illustratie. Voor meer kan een topic gemaakt worden op SGW-ITP. Overigen hier in link geplaatst.

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 17:37

Ik heb voor de eerste keer mee gedaan aan een SGW, vond het echt super leuk! Weet alleen dat ik 179 punten had bij dressuur, de rest moet ik maar even bekijken op startlijsten.nl

Gr anne

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 17:57

anne je weet toch wel hoe je springen, cross is gegaan?
niet wat je uiteindelijk geeindigt bent maar wel hoe je het gedaan hebt toch?

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:23

xxitsmexx schreef:

JA! 2 balkjes in het gewone springparcour en 1 stop in de cross

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:24

anne3000 schreef:
xxitsmexx schreef:

JA! 2 balkjes in het gewone springparcour en 1 stop in de cross

Wil alleen nog graag beoordeling weten

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:24

Vief: van harte gefeliciteerd! Super gereden zeg en wat een mooie foto's van jou en Woll <3

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:45

Leuke foto's zeg Vief, jullie zijn een mooie combi :j

Verder zie ik over het algemeen redelijke verslagen langs komen geloof ik? Was de cross goed te doen dit jaar in combinatie met die bulten?

Ik zie dat mijn oude Calyppie de L gewonnen heeft :D

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:58

Een selectie van de foto's die ik zondag heb gemaakt.

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:08

Finlandia schreef:
Een selectie van de foto's die ik zondag heb gemaakt.

super bedankt ik sta ertussen haha

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:08

Gefeliciteerd voor de mensen met winstpunten en/of prijzen. De anderen volgende keer wellicht beter! :)
Heb flink wat bokkers voorbij zien komen vandaag :) Wat er allemaal piekfijn uitzag als je het mij vraagt.

Ook ik heb foto's gemaakt (te vinden op mijn website, zie onderschrift)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:15

Niet van de M gemaakt Anke?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:15

Leuke foto van Calypso heb je gemaakt Anke :D

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:16

Hallootjes!!

Ik meld me ook maar even. Na gister thuis gekomen uit Markelo nog niet thuis geweest. Moest meteen door naar een vriend van mij, die moest draaien(dj).

Manic: Balen!!! -O-
Valyra: Netjes, balen van je stijl, volgende x weer voldoende ;)
MM: Ik dacht jou op een fiets te zien, keek je nog aan. Maar wist niet dat jij was :P Wel netjes van Geert en Andor, die reden trouwens ook in ring 1, zelfde ring waar ik zelf ook zat!
Anouk: Dan heb je wel echt als een gek rond gereden als je 29 seconde te snel was :wow:
Riannhuh: Ik heb jou zien lopen met het schimmeltje! En je camera op je cap!
Rosa: Top debuut!!
bar: Ik heb jullie mooie schimmel ook weer zien lopen met Mark, netjes 2e plaats. Net na een clubgenootje van mij :)
Kylyco: Netjes!!
Vief: Die pirouette, ziet er echt grappig uit!

Zaterdag al vroeg gingen ik en me vader richting Markelo. Eerst de cross gelopen, zag er super uit, verwachten geen moeilijkheden, maar op 10a/b wel opletten. Inrijden dressuur heel relaxt. Proefje toch nog wat foutjes, maar toch 168 punten :) Voor ons een hele verbetering met vorig jaar(onder de 165 rijden). Gauw omgezadeld, ingesprongen en parcour in. Foutloos alleen ontzettend slordig gereden van me zelf. Word laconiek als laag staat. Door naar de cross. En die ging super. Kleine twijfel op 10 maar verder als een trein. Zat zelf eindelijk ook erg lekker er op en dat zag ik ook terug in de stijl! Foutloos en maar 3 seconden buiten de tijd :) En stijl van 2x gemiddeld 6,7 maar had 3x 7 en zelfs 1x 8 er tussen staan :D Uiteindelijk was ik 8e, helaas 6 prijzen maar vorig jaar stond ik altijd onderaan!
Dus het was een feit, de eerste 2 winstpunten waren binnen bij de paarden!

Jaa, foto :D dankje voor de link henry

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:19

Marijke: Nee.. was al niet goed te pas en heb besloten na de L naar huis te gaan. Ben alleen maar zieker geworden vandaag van die wind en die kou geloof ik.

Mandy: Wie is calypso? :o Edit: Lees net je oude paard! :D
Laatst bijgewerkt door AnkeVivaldi op 01-04-12 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:19

@ sanurie ik heb heel stom gedacht toen jij aan kwam... oooh oliebol, das een bokker ... maar wie????? wie rijd in rood / blauw... euh euh euh en toen was je al langs en dacht ik jaaaaa SANNE! :D
Klopt Geert reed ook in ring 1.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:20

geeft niks anke, als je niet lekker te pas bent moet je lekker binnen gaan zitten :D

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:20

hahahaha, lekker 2 mutsen wij bij elkaar :+

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:21

Zo even bij gelezen ;)

Manic: balen volgende keer weer beter
Valyra: Balen van die stijlpunten. Zit de jury soms net op de verkeerde plek. Wel fijn dat je lekker gecrosst hebt. Gefeliciteerd met je 4e prijs.
Anoukspitzen: Fijn dat je paard zo lekker de cross aanpakt. Volgende keer de rem iets beter afstellen :P
Birte: gefeliciteerd met je prijs, beetje jammer dat de combinatie na jou minder hindernis had hahaha ;)
Riannuh: fijn van je lekkere dag. Eer een goede ervaring erbij.
Rosa_: gefeliciteerd, super de buut dus!
Annikavolder: Goed dat je hebt doorgezet en het uiteindelijk gelukt is. Op naar de volgende keer inderdaad.
Sha_ron: balen, hopen dat het volgende keer allemaal beter loopt.
Motje: fijn dat je lekker rond gekomen bent. Dat geeft zelfvertrouwen.
_E_: net begin voor jullie debuut. Op naar WB
Bar: gefeliciteerd met de 2e prijs. Mooie stijlpunten ook.
Lrm: Altijd jammer als paarden een beetje makkelijk worden op de lage parcoursen, maar gauw door naar de volgende klasses ;). Gefeliciteerd met je prijs.
Cillussion: een goede voorbereiding is het halve werk, daar mankeerde het dus niet aan. Maar ja dan moet de organisatie daar wel aan mee werken ;). Gefeliciteerd met jullie prijs. Super!
XNonnetje: super resultaat gefeliciteerd. Succes volgende week.
Marijkiii: Zou wel leuk zijn als er een foto is van . Maar gelukkig bleef je zitten.
Xxitsmexx: jammer van je stop. Maar wel logisch als ze net voor de sprong struikelen.
Viefdepief: mooie foto
Sanurie: Nette stijlpunten en fijn van de foutloze cross!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:22

Ja idd maar ik mag een muts zijn... heet niet voor niks zo he ;)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:24

Uitslagen staan er al op!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:28

*zucht* kap vandaag met foto's uitzoeken en evt. bewerken :O

700 foto's uitgezocht, beste 280 geselecteerd en daarvan 67 nagekeken en bewerkt :O

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:36

Kun je ze niet alvast als hele kleine foto's uploaden zodat we alvast een impressie hebben? :D

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:38

Romana: Erg is dat he. Ik ben er ook altijd zo lang mee bezig. Achja ben blij dat ik het er op heb staan :')