In de dressuur een heel fijn gevoel. Halverwege de proef kwamen er 2 polities met sirenes langs maar zelfs daar reageerde ze niet op. De 185 punten en 16de plaats waren een beetje teleurstellend.
Op mn gemak de cross gelopen en toen gaan opzadelen. Bij het springen liep iets uit maar ze voelde erg fijn met losrijden. Ook in het parcours voelde ze heel fijn. Ze werd wat heet maar bleef goed te rijden. Foutloos en binnen de tijd.
2 sprongetjes gemaakt en richting de cross. Net de na start begon ze vrolijk te springen
maar ook op de hindernissen sprong ze goed. Op de surfplank kwam ze erg terug en wilde er langs maar met wat kunst en vliegwerk er toch over. Langs de starter voor mij in draf het water in en als een speer richting de finish nze voelde zo fijn dat ik haar gewoon over de coffin heb gestuurd en ook dat ging goed. Bij de af/opsprong bijna de tweede afsprong gemist, was een stuurfoutje van mij. Heel blij over de finish gekomen!!! En we bleken 4.02 gereden te hebben (4.03)
Voooral heel blij over het goede gevoel in alle drie de onderdelen en het blij paard onder me. Nu staat ze nog lekker in de paddock maar we gaan zo maar een naar voren.

.
.

: ze zaten bij hindernis 4 (smalle steil naast de punt) en op het rijtje bank - zaag - halve coffin.