Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Joyy schreef:Ben zelf ook heel benieuwd hoe mn paardje het gaat aanpakken
Lovecortana: je gaat naar http://wedstrijden.knhs.nl/VisitorHome.aspx, daar klik je aan bij periode --> 3 maanden, dan zoek je bij wedstrijdplaats op Gorssel, dan klik je op zoeken
en als er een schema voor komt, klik je de onderste aan en dan staat het vraagprogramma er als het goed is
, ik dus) heeft nogal kort achter elkaar 2 indoorwedstrijden georganiseerd en vanwege alle drukte hieromheen heb ik nog niet iedereen kunnen antwoorden... Dit ga ik de komende week doen, dus even geduld nog graag! Esther91 schreef:Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld alleen de 'cross' te rijden?
Ik weet niet of mijn jonge paard het al aan kan om zowel een dressuurproef, cross en een springparcours te lopen.
Mocht ik op tijd nog iemand vinden die met mij mee wil rijden dan denk ik dat ik me ook maar ga opgeven. Lijkt me wel een mooie uitdaging!
) avanti2000 schreef:Even kort een berichtje van het secretariaat voor diegenen die nog geen bevestiging van hun inschrijving hebben gehad: GEEN PANIEK!![]()
Semper Fidelis (lees: Eva, ik dus) heeft nogal kort achter elkaar 2 indoorwedstrijden georganiseerd en vanwege alle drukte hieromheen heb ik nog niet iedereen kunnen antwoorden... Dit ga ik de komende week doen, dus even geduld nog graag!
Ik had je maandagavond aan te telefoon geloof ik over mijn KNHS-lidmaatschapvraag
Succes met organiseren, ik benijd je niet
avanti2000 schreef:Even kort een berichtje van het secretariaat voor diegenen die nog geen bevestiging van hun inschrijving hebben gehad: GEEN PANIEK!![]()
Semper Fidelis (lees: Eva, ik dus) heeft nogal kort achter elkaar 2 indoorwedstrijden georganiseerd en vanwege alle drukte hieromheen heb ik nog niet iedereen kunnen antwoorden... Dit ga ik de komende week doen, dus even geduld nog graag!