[SGW] SGW Training Regio West

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: SGW Training Regio West

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:55

Geen probleem.
Mocht er nieuwe datum komen, dan zal die hier vast besproken worden. Ik hoop namelijk dat we wel nog naar dit terrein gaan dit jaar.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 10:05

Wat ze meestal doen als ze iets moeten afzeggen is dat ze later in het jaar naar datzelfde terrein terug komen :-)
(vooral de eerste trainingen februari/maart zijn nl nogal weersafhankelijk dus dan komt het inderdaad voor dat er eentje uitvalt die later wordt ingehaald).

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:26

Hoop heel erg dat we nog een keer naar Lelystad gaan, echt zo,n super fijn terrein!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 07:30

Wat is dit topic ver weg gezakt zeg.
Jammer dat het nog zo lang duurt voor we kunnen. In al die andere trainingstopics staan zelke fijne verslagjes.
Ik wil ook!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 08:12

Wanneer staat de eerstvolgende zondagtraining gepland?

Met een maandje hebben wij al de eerste maandagtraining :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:37

Idd stil! Al nieuwe data voor Lelystad? :)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:48

Volgens mij 22 april pas. En het frustrerende is dat zoals het nu gepland is, ondanks mijn protest, er op die zondag een vrijgezellenfeestje staat van een heel goede vriendin waar ik zeer waarschijnlijk niet onderuit kan komen.
De volgende training, in mei ga ik ook al missen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:05

Dat schiet ook niet op dan Nick :\

Je kunt altijd vragen of je die trainingen die je mist kunt inhalen op een maandag of woensdagavond :-)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:36

Denk je dat dat mag? Want in de email staat heel duidelijk over de trainingen die je mist dat dat gewoon eigen pech is (iets anders omschreven natuurlijk), maar ik kan er altijd een mailtje aan wagen.

Waar ik een heel klein beetje op hoop is dat de training van 22 april, in Hernen, dat ik heel vroeg op de dag ingedeeld zit en dan gewoon ga en dan helaas de eerste helft van het feestje mis...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:41

@nickeltje, ik brak vorig jaar na 3 trainingen mijn arm (niet in de training trouwens ;)) en ik mocht toen op maandag en woensdagavonden trainingen inhalen, ik heb uiteindelijk, ondanks dat ik 6 weken uit de roulatie was alle 8 trainingen kunnen rijden.

ik begreep wel dat ze er dit jaar strenger in zouden zijn, maar een mailtje er aan wagen kan toch altijd.

ik heb overigens ook heel veel zin in de trainingen, zeker nu ik weer springles bij michiel ben ga volgen, helaas mag ook ik pas begin mei op de maandagavond.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:54

dan ga ik er misschien toch maar een mailtje aan wagen met heldere uitleg.
Het punt is dat ik dit bij Rob best zou durven vragen, ik heb inmiddels jaren bij hem getraind.
Bij Michiel ben ik nog nieuw, ik heb vorig jaar 2 of 3 losse trainingen gereden en geef me nu voor het eerst op voor deze regio trainingen.
En dan wil ik eigenlijk niet meteen al overkomen als die ene die vervelend is en alles maar geregeld wil hebben...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:00

ja begrijpelijk, ik heb het toen nog met Pleun geregeld, en hij heeft toen erg zijn best gedaan; dus ook toen michiel en/of zijn vrouw het overnamen was dat ook geen probleem.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 14:27

Nickeltje ik zou het gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.
En anders vraag je toch of je anders die dag een keer in de meest vroege groep mag ;)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:02

Jullie denken echt dat ik dat gewoon kan vragen, nog voor ik betaald heb en nog voor de eerste training gereden is?
Daarmee ben ik niet te bijdehand als nieuwe in deze regiotraining groep?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:06

Michiel bijt niet hoor :))

(en daarnaast, technisch gezien zou dit al training nr 3 zijn :+ )

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:13

Dat is inderdaad wel zo ja...
Ok dan ga ik er een netjes omschreven mailtje aan wagen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:16

:D Ik heb zo'n lief bericht terug gekregen...
Er wordt geprobeerd of ik 22 april in een vroege groep ingedeeld kan worden en de training die ik in mei ga missen mag ik misschien ook nog ergens inhalen.
Zelfs als het ze met plannen niet lukt, word ik al wel heel erg blij van dit enorm positieve antwoord...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:06

Dat is fijn! ik had ook niet anders verwacht :)

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:50

Kijk zie je nou geen probleem ;)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:13

Fijn dat er een mouw aan te passen was/is!

Ik heb vandaag besloten dat ik dit jaar niet deelneem aan de trainingen. Vind t vreselijk jammer, want ik heb vorig jaar veel geleerd en erg genoten van de trainingen. Ook toen kon er in overleg veel 'geregeld' worden. Voor mijn paard wordt het echter allemaal wel wat veel, 8 trainingen in een tijdsbestek van 4 maanden in combinatie met 3 of 4 SGW's.
Als we gewoon in februari hadden kunnen beginnen was het wel te doen geweest, want dan was ik ook niet buiten de Regiotrainingen elders gaan trainen.

Heel veel plezier op 22 april in Hernen!

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 11:41

Ik heb gisteren ook helaas besloten om dit jaar ook niet :n meer deel te nemen wegens omstandigheden
Maar wens jullie heel veel plezier met de trainingen :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 11:46

Hadden jullie je ook nog niet opgegeven dan?
Ik wil volgend jaar graag weer meedoen! Met mijn vorige paard vond ik het op een gegeven moment ook wel heel veel worden, en de trainingen en de crossen, maar met mijn jonkie zal ik wss toch pas aan het einde van het voorseizoen gaan starten denk ik.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 12:14

Ik wel maar heb me afgemeld ;)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 16:05

Het is ook wel veel :j maar voor mij en mijn paard is het wel fijn, op dit moment geef ik nog de voorkeur aan een training boven een cross. nu rijden wij alleen nog maar BB's dus dat scheelt ook. en zijn er maar een paar die ik start. al zag ik ook dat ze bijvoorbeeld met vlietlanden slecht rekening hebben gehouden: weekend 16/17 juni de cross en 18 juni een training, daar wil ik wel even informeren of ik een keertje op woensdagavond mee kan rijden ipv maandagavond. 2 dagen achter elkaar vind ik iets te veel van het goede.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 18:02

@Snoekie: ik stond al gewoon op de deelnemerslijst, maar het wegvallen van 2 trainingen in de aanloop naar Chaam en Maarsbergen gooide de planning al in de war. Vervolgens werd de eerste inhaaltraining gepland in de week na Vlietlanden en tja dan zitten de weekeinden allemaal stampvol SGW's of crosstrainingen. Dat gaat Zoncorde niet trekken. Daarom het lastige besluit genomen om af te zeggen. Het natuurlijk netjes een mail gemaakt met redenen en excuses.
Zo lang je geen wedstrijden rijdt, is het wel beter te doen. Krijgt je paard in een redelijk kort tijdsbestek veel te zien. Vorig jaar heb ik er echt van genoten in ieder geval!