Ik zit bij Lielle en fatal_flower
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

venga schreef:Dat is leuk!De trainingslijst staat er ook op
Ik zit bij Lielle en fatal_flower

(en foto's maken natuurlijk)Suus geeft super fijn les. Je kunt ook merken dat ze zelf bij Rob lest.Citaat:Heeft iemand ervaring met Suzanne Bouten?

Zucchero schreef:Suzanne geeft echt super fijn les! Heel positief en lekker fanatiek op een prettige manier.
Ik ga voor het eerst bewust les krijgen van Rob Janssen. Ik heb schijnbaar al eens eerder aanwijzingen van hem gehad, maar daar weet ik, door de hersenschudding die ik 10 minuten daarvoor had opgelopen, niets meer van
Ik heb er zin in! Zuc heeft net nieuwe ijzers gekregen en is er dus als het goed is helemaal klaar voor
Ik vind hem echt top! Het is ook een aanrader om eens naar zijn terrein te gaan. Is voor jou qua astand ook wel redelijk te doen lijkt me.. RedFlame schreef:Ik hoef pas om 18.45 woensdag, bij Rob en samen met een vriendinnetje terwijl ik dat niet eens doorgegeven had, dus helemaal super.
Heb er zin in!
Loetie84 schreef:Ook voor de oefencross heerlijke tijden!! Half 2 en kwart voor 7, kán echt niet beter!! Ik heb er echt al onwijs veel zin in...
Heeft een van jullie een groom mee die kan fotograveren toevallig? Manlief weet wel hoe de camera werkt, maar er missen dan altijd ledematen van mij of mijn paard
...zoooo jammer....Loetie84 schreef:Gezellig esterb en RedFlame! Rijden we tenminste niet met allemaal 'onbekenden' in de groep, hahaHeeft een van jullie een groom mee die kan fotograveren toevallig? Manlief weet wel hoe de camera werkt, maar er missen dan altijd ledematen van mij of mijn paard
...zoooo jammer....
Geen bokkers in de les van half 2?! Dan sta ik langs de kant met de camera...
Loetie84 schreef:Gezellig esterb en RedFlame! Rijden we tenminste niet met allemaal 'onbekenden' in de groep, hahaHeeft een van jullie een groom mee die kan fotograveren toevallig? Manlief weet wel hoe de camera werkt, maar er missen dan altijd ledematen van mij of mijn paard
...zoooo jammer....
Geen bokkers in de les van half 2?! Dan sta ik langs de kant met de camera...
Nog maar 7 nachtjes slapen!!