helemaal TOP!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Proefje ging aardig, wel paar rare momenten van kop in de lucht en rug wegdrukken erbij .. raar, doet ie eigenlijk bijna nooit
... in het hoofd wat te veel daarmee bezig, dus 't doorzitten op sommige stukken wat vergeten .. wat wat -1'en opleverde
Had 190 punten.
Paard werd enthousiast, jolig en trok op de hindernis aan .. en de baas werd er ook weer enthousiast en blij van
Parcourtje ging lekker en foutloos. Vet.controle voor de cross een hartslag van 48, nieuw record ... en dat terwijl die zich ineens heel groot moest maken voor iets spannends in de verte
Cross zelf trok die op de meeste hindernissen nu ook wat aan, man ... dat rijd heel wat makkelijker. Kan ik ook eens wat meer me bezig houden met de verlichte zit
H2 de hoge genomen, H3 ging bij mij super ... H5 schuin gesprongen, hij trok mooi door en wilde 't eens proberen ging lekker
Had een weigering op H7, hij stond er ook nog half op
Was een beetje m'n eigen schuld, en paard kwam er ook beetje op terug. Bij de minihooiberg daarna maar de kleine genomen, waterbak rustig de inloop ... enalaatste hindernis trok die ook lekker op aan. Voelde voor m'n gevoel beslist niet trager dan anders, maar was nog wel dikke minuut buiten de tijd. Viel me wat tegen. Vet. controle 60 ... is normaal voor hem, had alleen deze keer wat lager verwacht. Stijljury's stonden bij beide dubbelsprongen, had op 't veld een 6,8 en bij die hekken een 5,7 .... qua waardering had het beter andersom gekund. Anywho, ging hartstikke best ... zo zonder ritme en niet volledige conditietraining nog. Maar wel fijn gereden, kan ik rustig de winter in
hij vind zn B proefje echt geen hol aan... is ook wel logies als je normaal Z2 start
, voor anderen: gefeleciteerd!
.
.
Met frisse moed volgend jaar weer aan de start en van de winter lekker oefenen
Ik vond het een mooie cross met wat tricky dingetjes er in. Het springen ging echt heel slecht en schaamde me voor mijn parcours
Mocht dus gewoon nog maar net starten in de cross.... Kortom genoeg huiswerk voor van de winter
In de cross ging Noes als een speer, zonder twijfel overal rechtdoor en de korte route genomen
Op de laatste hindernis een wat dichte afstand, maar voor de rest ook nog eens de hele cross mooie afstanden en een super fijn gevoel daarover en met maar 4 seconden buiten de tijd over de finish
Maar voor de B paarden lag die boomstam richting een grote zand bult en voor de L paarden lag die boom mooi richting het open vlak.
( die dressuur moet gewoon echt beter, zo zonde om het daarop te laten liggen)
Gefeliciteerd met je 7e prijs. Watapatja schreef:ooohja misschien ook wel handig is om te vermelden
ring 2
B Paarden
nr 59
Nog gefeliciteerd.
Zal je net zien. Onze laatste officiele SGW, kan ik misschien niet starten vanwege mijn laars. Gelukkig was mijn vader zo handig om de rits zo te krijgen dat hij half dicht zat en de rest stevig dicht getaped.
. 
Leliaardje schreef:Hoi Amber, wij hebben nog staan te praten bij de trailers: jullie stonden naast ons (tenminste, nadat onze gezamenlijke buren vertrokken waren). Gaaf hoor dat je toch wel lekker door de cross gekomen bent!
Waar je hierboven over hindernis 9, 10 en 11 praat, moet het 8, 9 en 10 zijn. 9 was het schuine hek en 10 was de oxer het bos in. 11 was nog zo'n boompje in het bos.
Heb net even naar de foto''s van de hindernissen gekeken maar ik bedoelde inderaad hindernis 9 en 10 en 12a. Hindernis 11 was ik vergeten dat die er ook nog zat
Daar ging hij ook zo makkelijk overheen haha
Voor mijn volgende crosswedstrijden met mijn andere paardje zal ik standaard een shirtje met langen mouwen meenemen haha Finlandia schreef:Ik heb bij de waterbak gezeten en zie hier een selectie van de foto's.