Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Sim_ schreef:Ook van mij een mooie foto. Bedankt Rianne. Mag ik 'm gewoon gebruiken?

(Bij Lielle en Evie bijvoorbeeld
Tody schreef:Whahaha, Binkie is bang om natte voeten te krijgen!!!![]()
https://lh4.googleusercontent.com/-oFSG ... C08807.JPG
edit: dit was de enige hindernis waar ik echt flink door moest drukken...
maar ik keek wel door de camera en was eigenlijk gefocussed op de L hindernis, had niet door dat ze met de M bezig waren haha
Met incrossen heeft hij nog een mooie rodeoshow gegeven. Mijn vader zag van de achterkant zijn achterhoeven boven mijn hoofd uitkomen.
Dus hij was lekker vrolijk. In de cross ging hij direct zo super van start. Zonder twijfel en mooi mij vertrouwend waar we heen gingen. De punten heb ik ook de 2e gepakt en bij de opsprong en dan die dikke boom ook het alternatief. Dat was eerlijk gezegd niet de planning en hij kwam ook precies uit. Maar hij sprong mooi naar rechts langs het vlaggetje. Dus ben direct door gedraaid naar het alternatief. Verder ging alles fijn. Waterbak ging wat in slowmotion, maar hij ging wel mooi door iig. In de waterbak dus mijn zweep overgepakt naar rechts, want weer een opsprong met een sprong erachter. Deze deed hij dan wel super dus ik was blij. We gingen veel harder dan in Hattem en hij trok super aan. Dus was heel blij. En ik rekende dus op een weigering. Na het rondje cross lopen met mijn vader kwamen we terug bij de tent en werd mij verteld dat ik foutloos op de lijst stond! Dus ze hebben hem niet gerekend! Nog blijer natuurlijk. Ook zijn hartslag was perfect. Voor en na 60. Dus heel mooi!
Dat betekent dus ook dat ik na 5 crossen al M startgerechtigd ben
, had dat van tevoren echt niet verwacht. Dus mijn seizoen is ook top afgesloten! Paard heeft heerlijk in zijn boerka geslapen bij Dienke en wij hebben heerlijk geslapen in de B&B. Vanochtend echt een super ontbijt, helaas kreeg ik niet veel door mijn keel.
en tot volgende keer. Margriet_ schreef:Paard heeft heerlijk in zijn boerka geslapen bij Dienke en wij hebben heerlijk geslapen in de B&B.
Bij Bull word er dan gezegd daar hebben we de bankovervaller weer...
Nou, denk dat Bull veel te schijterd zou zijn voor dat soort streken. Ruud_O schreef:Voor de foto's : Foto topic Barchem
Uiteraard iedereen met goed resultaat gefeliciteerd en voor de rest geldt (net als voor mij) blijven oefenenen tot volgende keer.
Ruud_O schreef:HEEEY Bianca, ik ben over het hele terrein geweest. Heb Sim gezien, maar verder niet veel anderen. Te druk met op de knop te drukken
het begint bij 78 zag ik, ben daarna weinig op het terrein geweest. Die van jou is zeker heel mooi Margriet. Leuk om dan alle drie de fasen van de sprong te zien. SGWuppie schreef:Citaat:Met incrossen heeft hij nog een mooie rodeoshow gegeven. Mijn vader zag van de achterkant zijn achterhoeven boven mijn hoofd uitkomen.
ik zei net daarvoor tegen mijn moeder: die schimmel moet je even kijken, die kan gaaf springen. Zegt zij heel droog: oja en ook heel goed bokken

_Sim_ schreef:Had jij geen etentje vanavond Bianca? Of was het zo saai dat je vroeg weg bent gegaan?
Ruud_O schreef:Voor de foto's : Foto topic Barchem
Uiteraard iedereen met goed resultaat gefeliciteerd en voor de rest geldt (net als voor mij) blijven oefenenen tot volgende keer.