Iedereen alvast een leuke jumpcross toegewenst! Moet zelf nog even afwachten of knollie beter is. Nog even wat rust en dan maandag eens kijken hoe het gaat. Veel plezier!
liberty
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-11 08:07
Shaar schreef:
Wanneer kon er ook alweer parcours gelopen worden? Is er weer een moment dat het met een groep kan?
deze keer is er geen groep, verkennen kan op vrijdag tussen 4 en 7, of zaterdag vanaf 11 uur.
Ok, nou dan bekijk ik het zaterdag van tevoren wel! 1e traject binnen is vast wel te overzien toch? Is het traject buiten ongeveer hetzelfde als traject 1 van de vorige keer?
biancaaatje
Geplaatst: 20-10-11 19:12
helaas kan ik echt geen foto's maken deze dag. Wegens familieomstandigheden. De 29ste staat nog steeds in de planning
@shaar, binnen is best goed te doen, en kan je van te voren lopen. Traject 2 is het omgedraaide en veranderde traject 1, kan je beter wel even lopen, maar dat mag ook van te voren
Parcour ga ik zowiezo op mijn gemak lopen volgende week! Maar de vorige jumpcross kon ik wegens omstandigeheden helaas niet komen kijken! Morgen lukt dat wel dus dan ga ik eventjes kijken hoe het in zijn werk gaat, das wel net zo fijn Ben erg benieuwd !
Zo naar stal, pony zn staart en witte achtervoetjes even netjes wassen, spullen inpakken, en wat licht werk laten doen, en dan zijn we dr helemaal klaar voor! gister nog even dubbelsprongen en oxers geoefend (vorrige keer bij jumpcross hadtie dat nog nooit gedaan:')). Helaas niemand meer kunnen regelen voor wat hulp, dus moet het proberen met alleen mn vader te redden morgen
arizonagreen
Geplaatst: 21-10-11 15:08
Als jullie morgen een zwarte vlek voorbij zien komen zijn wij dat zwarte pony, zwart dekje, zwarte broek, zwart shirt, zwarte bodyprotector
Ik ben net wezen verkennen, heb er weer helemaal zin in
arizonagreen
Geplaatst: 21-10-11 20:52
Corellaa schreef:
Hoelaat moet je ? Ik kom kijken, handje helpen lukt dan ook nog wel
Als je even kan helpen, HEEL GRAAG!
Rond 2u zijn wij dr. ik ben helemaal in t zwart, mn pony is ook zwart (: Ben met mn pa, maar die heeft gister voor t eerst 'serieus' iets gedaan met mn pony, beetje grondwerk, dus die vertrouw k dr niet helemaal 100% mee om hem vast te laten houden met al die drukte