Ja, klasse A. Kasterlee ga ik niet doen, ik hoop opp Bathmen en anders is het seizoen na zaterdag voorbij.
marielle123
Geplaatst: 24-10-11 09:38
oke dus knhs en dan wedstrijden belgie en dan dat formulier invullen voor beide wedstrijden klasse A ?
Inschrijven voor KBRSF reeks paarden en pony's: wat bedoelen ze hier mee?
Inschrijven voor LRV klasse paarden en pony's: en dit?
geregisteerd in KNHS Klasse Eventing: normaal ben ik gewoon B ?
owja en zijn de crossen in de klasse A voor mij gewoon te doen? of is het moeilijk ? Bedankt voor de info
Lielle
Geplaatst: 24-10-11 09:55
Inschrijven voor KBRSF reeks paarden en pony's: wat bedoelen ze hier mee? open laten, dat is een andere bond Inschrijven voor LRV klasse paarden en pony's: en dit? klasse A invullen geregisteerd in KNHS Klasse Eventing: normaal ben ik gewoon B ? dus B invullen owja en zijn de crossen in de klasse A voor mij gewoon te doen? of is het moeilijk ? mijn ervaring is dat de LRV crossen behoorlijk simpel staan
marielle123
Geplaatst: 24-10-11 09:58
oke dank je dan heb ik het goed ingevuld.!! heb Meer al verstuurd ( zal wel te laat zijn ahah ) En Kasterlee ook.!! klasse A
Kasterlee zit nu ook al over de 200 inschrijvingen heen voor beide klasses samen. Meer heeft in totaal dik over de 300 inschrijvingen. Beide wedstrijden worden op 1 dag verreden. Ik verwacht dus geen Nederlandse deelname.
marielle123
Geplaatst: 24-10-11 11:00
ahah niet zo negatief hé.!
fatal_flower
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-11 11:02
Ik hoop het natuurlijk wel! Maar laten we realistisch blijven...De laatste 2 crossen werden uiteindelijk ook alleen opengesteld voor LRV, en nu gaat het ook heel hard met de inschrijvingen.
Ik heb iig op 5 november dressuur ingeschreven. Mocht Meer toch nog doorgaan voor ons heb ik een druk weekeinde, haha.
marielle123
Geplaatst: 24-10-11 11:05
misschien maken ze er dit jaar wel een extra grote wedstrijd van.! hihih
ben nou toch wel benieuwd wanneer het bekend wordt gemaakt dat (/of) we niet mogen starten... We hadden al bedacht dat er gewoon heel veel dressuurringen moeten komen, ook meerdere springringen en de cross moet gewoon met 2 starts tegelijk, een vanaf start en een vanaf finish haha...
Hahhah ja zoiets FF. Nou ik heb de hoop opgegeven en ga springen hier in de buurt denk ik.
fatal_flower
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-11 21:42
ik heb ook al voor een dressuurwedstrijd ingeschreven, op zaterdagavond 5 nov
Ik wou er zo graag starten, heb er zelfs speciaal een medicalcardhouders voor aangeschaft. Ook is het vrij bijzonder dat ik zelf een topic open.. Ik had me ook nog bijna afgemeld. En toen ik had besloten toch te gaan bleek het toch wel erg vol te zitten Heb me er nu ook al op ingesteld hoor, maar zou wel fijn zijn als ze het ook even bekend maken wie er mee mogen doen. Dan weten we het ook echt zeker.
marielle123
Geplaatst: 27-10-11 08:42
En is er al een startlijst?
Bloempjeh_
Geplaatst: 27-10-11 09:12
Startlijsten komen bij Lrv vaak héél laat online (lees als : de woensdag voor de wedstrijd). Een vriendin van mij zit bij de club die de wedstrijd organiseert, ik zal dit weekend al even polsen of zij meer weet
Ps : de 30 euro die eerder in het topic aan werd gehaald is volgens mij van de Vlp, daar zijn de prijzen flink omhoog gegaan.
Er is wel een deelnemerlijst, volgens mij staan daar alleen lrv leden op. Geen NLers in ieder geval. Volgens week woensdag komt inderdaad de startlijst.