Ahhh nee Bianca, dat is poedersuiker! Je ging zo lekker, zonde.
Schiet zo idd niet op met de winstpunten. Hopelijk kan je Hattem dan nog rijden! Jammer Geert, Evelien en Evie, hoorde al veel meer over die lage dressuurpunten in het M. Clubgenootje van mij rijdt in het M1 altijd dikke punten en vorige week Gelders kampioen geworden op de dressuurpunten en had nu ook lage punten voor haar doen.
Stond jij trouwens bij hindernis 9 bij mij in de cross Evie? Dacht je in vlaag gezien te hebben.
Wat ging er bij jou fout dan suikermuisje bij hindernis 5 gisteren? Ik was daar gisteren samen met Sim hindernisjury.
Hier tevreden. Dressuur ging niet heel fijn, 185 punten. Gaan we van de winter aan werken, moet gewoon nog veel beter. Springen ging wel lekker, foutloos met paar enorme wappers. De dierenarts twijfelde echter nog of ze ons wel wou laten starten in de cross. Dus nam ze What’s tempratuur op. Die was echter prima en we mochten alsnog starten. Cross ging heerlijk! Zo’n fijn gevoel, veel beter als in Neede.
Doel was niet meer dan 10 seconden over de tijd heen te rijden en dat is behaald! Was 1 seconde te laat binnen, terwijl ik 2 keer naar draf gegaan ben. Dus ben goed tevreden! Ook veel fijner gevoel tijdens de cross dan vorige week. Dierenarts daarna was helemaal prima, hartslag stuk lager dan voor de cross. Wat ik wel verwacht had omdat hij altijd hogere hartslag heeft voor de cross dan na.
Starthok ging trouwens ook goed! We (ik) leren het wel.
Uiteindelijk 9e geworden, waren 8 prijzen. Maar dik tevreden!