Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sannnn schreef:Ik had gemaild om te vragen of ze al indeling wisten. L drssuur begint om 8.30.

T is een echte amateur sport, dan kunnen ze toch haast niet zoiets gaan verwachten? Ik bedoel, mensen werken gewoon. De L moet toch zeker gewoon toegankelijk zijn voor iedereen? Kan me voorstellen dat niet alle werkenden er zo blij mee zijn? 

AnneMieKe_89 schreef:Rowo: zouden we niet eerst de startlijst eens afwachten voor we al te hard gaan klagen?
Misschien valt het alles mee!
Daarbij is het ook wel logisch dat ze zo'n enorme ring niet op de zaterdag redden. Ook wel prettig als de jury nog even pauze kan houden tussendoor als hij/zij zo'n 40 combinaties moet beoordelen.
Dus ik klaag niet. Maar Sann gaf aan dat Barchem gemaild had dat het vrijdag inderdaad half 9 begint en daar reageer ik op! Maar dat mag dus niet? rowo schreef:AnneMieKe_89 schreef:Rowo: zouden we niet eerst de startlijst eens afwachten voor we al te hard gaan klagen?
Misschien valt het alles mee!
Daarbij is het ook wel logisch dat ze zo'n enorme ring niet op de zaterdag redden. Ook wel prettig als de jury nog even pauze kan houden tussendoor als hij/zij zo'n 40 combinaties moet beoordelen.
Euh... ik start geen Nederlandse heDus ik klaag niet. Maar Sann gaf aan dat Barchem gemaild had dat het vrijdag inderdaad half 9 begint en daar reageer ik op! Maar dat mag dus niet?
rowo schreef:Eigenlijk is het toch van de zotte dat de L al op vrijdag dressuurt en helemaal dat het dan al om half 9 begintT is een echte amateur sport, dan kunnen ze toch haast niet zoiets gaan verwachten? Ik bedoel, mensen werken gewoon. De L moet toch zeker gewoon toegankelijk zijn voor iedereen? Kan me voorstellen dat niet alle werkenden er zo blij mee zijn?