Flutterby schreef:is het inspringen niet in de rijbak dit jaar?
denk het wel want mamabird schrijft dat het inspringen op zand is..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pol013 schreef:Heb meteen betaald toen ik het bericht zag staan hier dinsdag.
Tipje voor de volgende keer zou wel zijn dat jullie iets duidelijker vermelden dat je pas echt gaat inschrijven als betaald is. Vaak betaal ik pas ter plekke en is dat ook wat de organisatie liever heeft. Schrok hier toch wel even van.

Beli schreef:@mamabird:
Weet jij ook of er met de startlijst een beetje rekening gehouden wordt met de reistijd?
Of dus de mensen van ver wat later mogen starten als de mensen van om de hoek? net als in Wieringerwerf.

mamabird schreef:Tip: vraagprogramma goed lezen, daar staat het namelijk dikgedrukt onder het kopje algemene bepalingen:
'Inschrijfgeld dient uiterlijk voor 8 okt bijgeschreven te zijn op rek. nr. enz enz...............
Wanneer er sprake is van een wachtlijst krijgen deelnemers die hun startcoupon hebben ingestuurd en aan hun betalingsverplichting hebben betaald voorrang'
(als je het vraagprogramma opent, naar beneden scrollen tot pag 2 Algemene bepalingen, en onder het dikgedrukte stukje tekst bij bepaling 3 staat het nogmaals).'
http://www.penpsvprincenhage.nl/files/p ... 202011.pdf
Duidelijker dan dit kan volgens mij niet
maar ik had niet begrepen dat je tot die tijd op de wachtlijst kwam. Heb me vroeg genoeg ingeschreven naar mijn idee om niet op de wachtlijst te staan.pol013 schreef:mamabird schreef:Tip: vraagprogramma goed lezen, daar staat het namelijk dikgedrukt onder het kopje algemene bepalingen:
'Inschrijfgeld dient uiterlijk voor 8 okt bijgeschreven te zijn op rek. nr. enz enz...............
Wanneer er sprake is van een wachtlijst krijgen deelnemers die hun startcoupon hebben ingestuurd en aan hun betalingsverplichting hebben betaald voorrang'
(als je het vraagprogramma opent, naar beneden scrollen tot pag 2 Algemene bepalingen, en onder het dikgedrukte stukje tekst bij bepaling 3 staat het nogmaals).'
http://www.penpsvprincenhage.nl/files/p ... 202011.pdf
Duidelijker dan dit kan volgens mij niet
Dan noem mij maar blondmaar ik had niet begrepen dat je tot die tijd op de wachtlijst kwam. Heb me vroeg genoeg ingeschreven naar mijn idee om niet op de wachtlijst te staan.
Moet uiteindelijk geen probleem worden want heb begin deze week betaald.

)
iets te vroegtijdig, maar ja...
aaike, wat een gewaagde uitspraak 

)