. Die eerst vind ik ook erg mooi, maar die is wel ver weg helaas. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Die eerst vind ik ook erg mooi, maar die is wel ver weg helaas.
2e keer stond ze weer, even klap(je) met de zweep en toen simpel naar de overkant. De 2e greppel voor de zekerheid tikje bij, maar daar keek ze niet naar. Persoonlijk had ik liever de trakhener gesprongen, het was nu best zo'n open gat voor het L.

, maar het geeft een leuk beeld! Hij ging makkelijk rind, zo te zien.

Inspringen ging best lekker... paardlief sprong alleen wel errug voorzichtig. Parcours kwam ik al binnen met een paard die erg onder de indruk was van niks. Uiteindelijk 1 weigering en een balkje. Inspringsprongetje voor de cross ging wel best lekker. Ging vlot van start, trok aan op 1 dus daar was ik al heel blij mee. Vervolgens na het dammetje naar H2 had paardje al de neiging om om te keren en terug te gaan. Niet heel verwonderlijk dan ook een weigering op 2. Daarna had ik alleen nog maar het gevoel om zo ver mogelijk te komen in de cross maar hij kwam zo gigantisch terug door de modder, ben uiteindelijk er maar doorheen gaan draven dan kwam hij iets meer voor uit. Bij de plek waar je weg over moest steken raakte hij weer zo onder de indruk van de mensen waardoor hij weer het liefst wilde omkeren. Helaas stond daar net een jury
dus zal er niet al te florisant uitgezien hebben, vandaar ook m'n onvoldoende
. Daarna een weigering op de malle jan, en een weigering op de viskisten. Had heel veel tijd verloren dus de volgende kwam er aan. Heb toen nog even gewacht en ben ik er achter aan gegaan. En toen hoorde ik 2 hindernissen later dat ik 4 weigeringen had.... terwijl ik er naar mijn weten 3 had.
Rugnummer afgegeven en de cross verlaten. Daarna eigenlijk met een teleurgesteld gevoel naar huis gegaan. Al met al voor mij dus geen succes! Maar dat had niks met de organisatie te maken want die was echt top!
Ze hebben er wel van genoten. Dat was overduidelijk.
Bedankt voor je complimentje