Anders moet je een mod even een pb'tje sturen

Ik ga trouwens vandaag de cross al lopen.
Ik ga foto's maken en daarna zal ik ze hier plaatsen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

annikavolder schreef:ziet er goed uit!
Die plas water voor de opsprong (12) gaat die nou nog weg? of is dat het water....
moet morgen in de B paarden. Ik hou niet zo van afsprongen, dus ga denk ik voor het alternatief!
Hopen op droog weer!
Never_Mind schreef:Ja, kwam doordat ik dus had gewisseld naar de L, kwam ik onderaan de wachtlijst te staan...
Maarja, maakt nu toch niet meer uit, ik kreeg net telefoon dat ik toch nog mee kan doen!

Straks snel wassen en vlechten en alles, hele weekend omgegooid, maar heel leuk om toch nog te kunnen starten
Dit gaat onze laatste keer B worden, eerstvolgende SGW heb ik opgegeven voor L
Lien_ schreef:Never_Mind schreef:Ja, kwam doordat ik dus had gewisseld naar de L, kwam ik onderaan de wachtlijst te staan...
Maarja, maakt nu toch niet meer uit, ik kreeg net telefoon dat ik toch nog mee kan doen!
Ik had hetzelfde, ook doordat ik naar 't L wilde, maar heb ook nog telefoon gehad..
Was even onverwacht, wilde net met pony naar het bos om lekker te racen, nu net maar even rustig gereden..Straks snel wassen en vlechten en alles, hele weekend omgegooid, maar heel leuk om toch nog te kunnen starten
Dit gaat onze laatste keer B worden, eerstvolgende SGW heb ik opgegeven voor L