Zal ik dan alsnog wel op de wachtlijst staan

Hopelijk zijn er niet zoveel dan

Want ik zie er sowieso al 1 tussen de B pony's staan waarvan de pony verkocht is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Citaat:Artikel 312 - Algemeen
4. Tijdmeting:
a. De tijd tussen de starttijd van het springparcours en de starttijd van de crosscountry
ligt tussen minimaal 15 en maximaal 30 minuten. Hierbij wordt rekening
gehouden met de afstand tussen het springparcours en de start van de
cross-country.
b. Als door het stilleggen van het onderdeel springen of de cross-country, door
welke oorzaak dan ook, de tijd tussen het springparcours en de cross-country
meer dan 30 minuten bedraagt, moet de start van het springparcours stilgelegd
worden.
zit in de auto maar ben wel benieuwd! Lijkt me dat ze die tijden nog wel aanpassen dan.
alleen tussen springen en cross zit veel tijd maar dat zal het secretariaat nog wel aanpassen.Carmen85 schreef:hmm ik wil niet meteen heel negatief zijn, maar ik mag toch aannemen dat het wedstrijdsecretariaat dit soort dingen toch wel weet??? Om het op deze manier in te delen getuigd nog niet echt van veel ervaring met SGW. En anders kijk je de wedstrijdreglementen erop na. Maar goed, er komen dus vast wel nieuwe tijden!
.
Kan daarna zelfs bijna nog naar huis tussen de dressuur en springen haha
Maar moet denk ik maar niet. Ben benieuwd wat er allemaal nog verandert
Carmen85 schreef:hmm ik wil niet meteen heel negatief zijn, maar ik mag toch aannemen dat het wedstrijdsecretariaat dit soort dingen toch wel weet??? Om het op deze manier in te delen getuigd nog niet echt van veel ervaring met SGW. En anders kijk je de wedstrijdreglementen erop na. Maar goed, er komen dus vast wel nieuwe tijden!
riannhuh schreef:Let ook even op de nummers, ik zag dat er nu per ring genummerd is, terwijl bijvoorbeeld de B paarden niet per ring achter elkaar, maar door elkaar starten. dus ring 234-234-234-... en niet 222...-333...-444...
dat was vorig jaar in oudkarspel verkeerd gegaan en dat is erg vervelend omdat je dan niet precies weet wanneer je kunt starten met springen/crossen
en idd nr 51 wordt 24, nr 79 wordt 25 etc. Bij de dressuur maakt het toch niet zo veel uit, dat loopt meestal vanzelf wel. Maar bij het springen en de cross gaat het allemaal zo snel, dan moet je niet hoeven zoeken. Ook is het duidelijker voor de voorrang in de cross, een hoger nummer heeft immers voorrang op een lager nummer omdat wanneer ze elkaar tegenkomen, het lagere nummer zeer waarschijnlijk weigeringen heeft en dus toch al geen kans meer heeft op een hoge plaatsing