Oei, is Zeus nog steeds niet goed?? Je mag wel met mijn paard, zit ik niet zo in de zenuwen.
Leuk die nieuwe waterbak, zo te zien mooi in open veld? Dat is wel handig, in een verstopte kleine waterbak tussen de bomen gaat ze nooit in. Zo in open veld is geen probleem.
Zeus voelt zich top. Hij is echt goed te pas en zn benen zijn mooi dun en koel. Maar door mijn val en door de blessure's van ons beide zijn we gewoon niet getraind genoeg om een cross te rijden.
Heb je ondertussen al meer spannende dingen om aan ons te vertellen Marijke?
muts_marijke
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-11 21:22
hahaha ze hebben van de week wel weer gebouwd en het wordt zover Geert kon zien niet zo'n takkenbomencross wat het eerder wel vaak was, maar een cross met fatsoenlijke bomen. En ze hadden een hek geplaatst. Spannende dingen dus niet echt!
bianca1980
Geplaatst: 13-08-11 11:17
Ik twijfel nog en heb me ook nog niet opgegeven. Moet er wel vrij voor zien te krijgen in ieder geval. Want deze cross ben ik niet vrij.
Het komt vast goed Helaas voor jullie heb ik geen camera, en ook geen idee hoe ik hier foto's kan plaatsen. Dus dames voor foto's heb je aan mij niets!
bianca1980
Geplaatst: 13-08-11 20:15
muts_marijke schreef:
Het komt vast goed Helaas voor jullie heb ik geen camera, en ook geen idee hoe ik hier foto's kan plaatsen. Dus dames voor foto's heb je aan mij niets!
hahaha stuur je de foto's per email naar iemand die ze WEL kan plaatsen op bokt...