Springen ging lekker, lekker tempo, wel 1 balk, maar dat vond ik niet zo erg, daarmee was ik 8e van mijn ring. Ze pakte fijn aan.
De cross begon al moeizaam, bij 1 tm 3 ging al steeds de rem erop, ze sprong dan nog wel. Maar bij 4 liep ze erlangs ondanks dat ik nog bijtikte op haar schouder, bij 7 nog eens, toen wel een goede tik gegeven, toen sprong ze wel. Water ging ok, maar ik vond de rem er weer veel te veel op gaan en toen ik op 9 afging dus nog even een flinke tik gegeven en toen kwam er ook wat meer ritme in. Ging verder lekker. Sjoelbak (13) leek te gaan lukken, maar op het laatste moment toch nog een langsloper. Ik vond deze zelf ook erg eng, dus dat helpt ook niet echt. Verder goed door kunnen rijden. Ervan uitgaande dat elke weigering iets meer dan 15 sec heeft gekost hadden we de tijd misschien wel gehaald als we foutloos waren geweest. Ik vond het dus wel jammer, maar uiteindelijk was ik toch blij met het halen van de finish. Ik was gewoon verwend met mijn foutloze debuut afgelopen zondag!
Dat mensen zeggen dat dit de mooiste cross is, dat geloof ik nu helemaal! Super mooi, ook aardige vrijwilligers en behulpzame mensen.
Ik ga nog een oefencross inschrijven voordat ik naar Ermelo ga denk ik. Ze moet meer kilometers maken, en ik ook!
Mireile:super leuk man, gefeliciteerd!!!
Jaq: gaaf dat je het gehaald heb!!
en de rest: wie fijn heeft gereden gefeliciteerd en wie minder fijn heeft gereden: een volgende keer beter en hopelijk was het toch een leuke dag voor jullie

Verders gaat bokt veelstesnel voor mij dus sorry dat ik niet op iedereen reageer...(ben ook een beetje moe, zo maar eens slapen denk ik!)

terwijl mijn wekker nu wel 5 uur staat... oeps.....
kleinigheidje, ik ben iig de linker
Not charming.. Had teenslippers aan, mn broek was doorweekt en mn vest ook
. Zag er vast schattig uit, maar hield wel droge voeten.
We startte ook echt iets met 3 corlands naar elkaar! De omroeper bij het springen steeds; en dit is uuuh eveneens een nakomeling van corland, en nu hebben we weer een nakomeling van corland hahaha was wel grappig!

. Wat sneu. Hopelijk knapt hij snel op!
Stomme is dat ik merk dat ik het doe, maar het op dat moment niet kan veranderen. Kan zo een paar keer goed gaan met springen en dan ineens is het weer foute boel.... Mezelf kon ik wel voor mijn kop slaan en Anoesje de hemel in prijzen
Kortom weer echt genieten! Kwam zelfs 17 seconden te vroeg binnen, ik had zonder klok gereden en helemaal niet het idee dat we zo 'hard' gingen