Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bianca1980 schreef:SIM @ vriendin van mij mag ook steeds trainen op Maarsbergen. Zij is lid van geuniformeerde dienst (marechaussee) en trainen daar dus vaker ?? staan gewoon allerlei hindernissen zoals wij met Rob ook de trainingen rijden, dat vind ik wel een beetje meten met twee maten, maar goed....zal wel een reden voor zijn ??? mij niet bekend...... Ik heb haar foto's gezien en vond het er erg leuk staan.
We zullen we zien wat het wordt. Ik heb er in ieder geval al erg veel zin in. (al beginnen de zenuwen ook al wel een klein beetje op te komen) Vanavond de laatste crossles in Lunteren voor de wedstrijd. Hoop dat alles lekker soepel gaat vanavond en dat het terrein een beetje opgedroogd is...
word voor mij ook de eerste x
Jobke schreef:Klopt is vanwege het NMK! Vergeet ook niet dat het landgoed een particulier bezit is waar meerdere gezinnen op wonen. 75% van de hindernissen is mobiel en staat er nog geen eens.
dus dacht dat die miss voor het NMK waren ofzo
het zal zoiezo een mooie cross worden!
Sannnn schreef:LiesR, ja klopt volgens mij! Doe de trainingen in Renswoude dit jaar alleen niet meer, jij wel?
Als je je verveelt op je werk mag je best die L en M foto’s van MB even showen hoor Mootje.
LiesR schreef:Nee ik ook niet! Vond het toch wel heel heftig 1x in de twee weken zolang in de file staan enzovoorts!
Hoe gaat het met je paardje?