Soms zie je ook wel combinaties die niet zo sterk in de dressuur zijn, wel bovenaan in de prijzen komen

@ Margriet ... ohhh, de gebroken lijn. Die ging wel aardig, verkeek me wel wat op het bochtje in combinatie met de snelheid die hij daar plotseling had.
Veel meer die daar voor de waterbak de fout in gingen, vandaar dat daar zo veel sporen heen liepen
Volgende keer volg ik m'n gevoel weer ipv m'n waarneming.@ TheHorseInn ... mooi debuut met de hengst!
Jammer van je zusje, H7 heeft ook een niet allendaags bord/hek qua kleuren

@ Mirthe ... start je Ul eigenlijk ook?
edit:
@ Benthe ... vond het springen ook niet zo tof, cross ging nog wel gewoon op tijd.
Wel een minder relaxed begin v/d dag, door tijd te verliezen met die brug
Kramp in de kuiten?
Heb weer een heerlijk dagje concours gehad.
Terwijl we toch goed hebben doorgereden, naja blijkt weer dat de pony een goede conditie heeft. 

of te wel, alle doelen gehaald; en zo goed gegaan dat ze nu volgende keer toch met een horloge wil starten,... 35 tijdfouten heeft haar wel een leuke prijs gekost! Maar toch 5e van het noorden, en 7e in totaal. Ach, ze mag niet zeuren; voor de eerste keer vond ik het belangrijker dat ze in haar eigen tempo de cross reed, de veterinaire controle goed doorstond, en we weer veilig thuis zijn! Pony is ook al weer 16 en heeft geen ervaring, en mijn dochter rijd nu nog net geen jaar officieel wedstrijden, dus we zijn dik tevreden!

Als ik hem had getrokken om weg te krijgen en we hadden evengoed een sprong gekregen dan was ik er misschien niet goed overheen gekomen. Gelukkig stonden precies op die lijn van 6 en 7 twee koppels vrienden van mij, die zagen het gebeuren en zeiden ook. Dit was de beste beslissing. Jammer van de prijs achteraf, maar zei twijfelden of ik doormocht en hebben dat gevraagd en mij dus ook niet tegen gehouden. Nu weet mijn paard niet dat er fout gesprongen is en zijn gevoel in de cross goed bewaard gebleven.