Sanurie, toch Ermelo dus.... heb je de reacties op jouw verhaal over vakantie/ermelo wel gelezen en ter harte genomen? Zou ik toch maar eens doen als ik jouw was. Er is meer dan alleen crosswedstrijden rijden hoor.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Sim_ schreef:Dat lijkt me dan een leuke wedstrijd om mee te beginnen Marijke.
Sanurie, toch Ermelo dus.... heb je de reacties op jouw verhaal over vakantie/ermelo wel gelezen en ter harte genomen? Zou ik toch maar eens doen als ik jouw was. Er is meer dan alleen crosswedstrijden rijden hoor.
Marjan1984 schreef:Nistelrode ging toch niet door?
Arielle_ schreef:Marjan1984 schreef:Nistelrode ging toch niet door?
Wel beetje raar trouwens..keek net op de wedstrijdkalender op knhs.nl en daar staat ie bij als goedgekeurd vraagprogramma..
[edit]Hoe zat het ook alweer met twee crossen na elkaar starten, hoelang moet daartussen zitten? Wil namelijk graag vlietland en maarsbergen meerijden maar daar zit maar weekje tussen..
esterb schreef:Mijn allereerste cross zal BB zijn in vrouwenpolder op 22 mei. Heb er zin in.
Javayo schreef:esterb schreef:Mijn allereerste cross zal BB zijn in vrouwenpolder op 22 mei. Heb er zin in.
voor mij ookik heb die gister opgegeven. ik moet nog m'n winstpunt in het B-springen verdienen, dus zal ook BB worden in mei. Vlietlanden wordt de 2e sgw en ik hoop dan wel B te mogen starten.
over Ermelo twijfel ik nog, even kijken of die qua datum uit komt voor het vervoer.