[SGW] Verslagen SGW Markelo 2/3 april

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 18:47

rianne het ziet er wel heel komisch uit!
Tientjeh wat super van je zujsje en uk! Gefeliciteerd
Mithe wat jammer, kan je niet beter een keer B hc starten?
Wat jammer Margriet! Gister waren wij er om zeven uur (als eerste) maar tot mijn verbazing lagen de parkeerhulpen op de loer want die kwamen er direct aan gesneld _O-

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:02

Mirthe: Die hadden we inderdaad al opgehaald. Maar we waren te laat voor de prijsuitreiking. Hetzelfde met die trailerklep hebben wij ook gehad. Mindy durfde toen al heel lang niet goed de trailer op en af. Pas later kwamen we erachter waarom. Debodem van de trailers worden goed gecontroleerd maar de laadklep wordt jammer genoeg niet altijd mee genomen. Gelukkig is het bij jou goed afgelopen.

Margriet: ik heb jou vandag wel vaker gezien. Wou je nog aanspreken maar je was serieus aan het rijden. Jammer van de dressuur en de lnagsloper in de cross. Fijn van het springparcours en dat je natuurlijk heerlijk gereden hebt.

Ik ben trouwens benieuwd naar de uitslag van de M paarden. Toen ik weg ging stond mijn oude merrie nog bovenaan maar toen moest het springen en de cross nog. Ben benieuwd of ze het zelfrde resultaat heeft als twee jaar geleden ;)

BuenaVista

Re: Verslagen SGW Markelo 2/3 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:05

Was er 1 ring bij de M paarden? Dan weet ik wie er heeft gewonnen, maar die meld zich zelf wel hier :)
Jantine: Gefeliciteerd met Marielle en Uk... Top zeg!!!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 19:08

Ow ja was ik zo serieus bezig? Wanneer was dat. Heb jou gezien toen je terug op het parkeerterrein kwam van je cross, maar ja dan ben je ook druk bezig met je paard dus heb ik jou niet aangesproken. Gefeliciteerd met je 1e plek! En wel goed dat je oude paard nog op de 1e plek stond!

Haha BVW bij ons waren ze er dus nog niet, dus wij hadden een mooi plekje uitgezocht. Komen we van het lopen terug, staan we midden tussen de huge vrachtwagens! := Dus die ene trailer tussen alle vrachtwagens (na de 1e) dat waren wij. :Y)

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:11

ennnn hier het bewijs dat het ook wel goed kan :))

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:12

Margriet_ schreef:
Ow ja was ik zo serieus bezig? Wanneer was dat. Heb jou gezien toen je terug op het parkeerterrein kwam van je cross, maar ja dan ben je ook druk bezig met je paard dus heb ik jou niet aangesproken. Gefeliciteerd met je 1e plek! En wel goed dat je oude paard nog op de 1e plek stond!

Ik was 5e, maar dat was ook oke voor hetgeen we lieten zien vandaag. En je was toen aan het losrijden vandaar dat je serieus was ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:22

rianne ik mis je capcover! :?

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:43

ja klopt, ik was hem vergeten! kwam er bij het springen al achter maar ja, om dan weer terug te gaan naar de auto is ook weer wat :P ben hem vorig jaar bij vlietland ook vergeten, de kwaaltjes van het ouder worden beginnen al vroeg bij mij geloof ik haha :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:45

zo kan je wel incognito rijden ;)

mariellev89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:51

even snel mijn verslag van Markelo
Ik heb adje voor het eerst in de sgw gestart bij de B paarden, rij hem nu nog maar 4 maandjes, zag op tegen hindernis 6 de piano omdat hij die met trainingen niet erg fijn deed. Verder heeft hij nog nooit een SGW wedstrijd gelopen.
Maar het ging als volgt dressuur 184 punten de galop ging niet echt fijn.
Springen Foutloos en in de Cross een Stop op 1 ik denk dat hij dacht huh ik dacht dat ik klaar was. Daarna liep hij super had een langsloper op 10 de smalle beetje mijn fout had iets meer ondersteuning moeten geven. Verder deed hij alles super de Piano waar ik zo zat te twijfelen deed hij uit het boekje. Over het algemeen hebben we allebei heel veel geleerd van wat we aan elkaar hebben in de Cross en nu op naar 10 April in Etten Leur.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:46

Uitslagen staan erop!!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:51

riannhuh schreef:
ja klopt, ik was hem vergeten! kwam er bij het springen al achter maar ja, om dan weer terug te gaan naar de auto is ook weer wat :P ben hem vorig jaar bij vlietland ook vergeten, de kwaaltjes van het ouder worden beginnen al vroeg bij mij geloof ik haha :P

Haha, zo kun je idd incignito :P
Wij waren nl net bij h7 met het lopen van de cross op dat moment. En ik hoorde via luidspreker dat jij het zou moeten zijn en het paard kwam me ook bekend voor van foto's, maar ik wist het dus niet zeker :P
Met capcover had ik het wel meteen geweten :P

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:55

Ik heb een 6 voor me stijl :D
En ben inderdaad niet eens laatste.
Een aantal uit mijn ring zijn eraf gegaan... en nog een aantal uitgebeld.

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:59

BuenaVista schreef:
Was er 1 ring bij de M paarden? Dan weet ik wie er heeft gewonnen, maar die meld zich zelf wel hier :)
Jantine: Gefeliciteerd met Marielle en Uk... Top zeg!!!!

Heb het gezien op de uitslagen. Doet het paard toch nog niet alles vanzelf. ;)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:02

Huh?? Hoe bedoel je????

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 21:02

Van gister is er in 1 ring erg slecht gescoord met de steilpunten zeg!

Dus TG gefeliciteerd!! :D

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:08

Zit je niet bij de pony's te kijken Margriet?
M'n stijl in het exel klopt niet (heb 6,3 ipv 6), maar dat maakt niet :P

@ TG ... gefeliciteerd idd!
@ Kylyco ... gaat maar goed met je nieuwe, gefeliciteerd :j
@ Margriet ... W stout met de dressuur? Wel jammer dat dat je net je wp gekost heeft!
@ Rianne ... je stop ziet er idd wel best maf uit :')
@ Jantine ... ook gefeliciteerd met je zusje!
Laatst bijgewerkt door Lappie_Lap op 03-04-11 21:11, in het totaal 3 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:09

Dank je wel Margriet en ik zag dat Dienke het ook al wist :D

Echt heerlijke dag gehad!!

Dressuur ging erg fijn, stond gedeeld 3e met 189 punten. Punten vielen iets tegen maar plaatsing wel goed natuurlijk. Springen foutloos, T had er zin in!

Cross ook echt top, hij ging als een speer. Iets meer op tempo gereden als in Chaam en ik was 26 seconden te langzaam, tijd was echt niet te halen.

En toen ook nog eens een 1e prijs, helemaal blij :D

Marielle en Jantine, jullie ook gefeliciteerd!

Rest lees ik morgen bij, ben kapot!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:10

Gefeliciteerd Karen!!

Kylyco

BuenaVista schreef:
Huh?? Hoe bedoel je????

Omdat ik gewend was dat Mindy(mijn vorige paard) eigenlijk altijd foutloos crosst. Dus leek dat een uit gemaakte zaak. Maar dat was het toch niet want ze had ergens een stop zag ik op de uitslagenlijst.

Lappie Lap: hindernissen zijn geen probleem maar het water is erg lastig. Dus we oefenen rustig verder. Elke keer dat ze er toch instapt is er weer één :D .

TG: gefeliciteerd! super!
Laatst bijgewerkt door Kylyco op 03-04-11 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

BuenaVista

Oh vandaar!!! Srry

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 21:12

Nee in een ring van de B paarden! ;) niet in ring 1 maar in een ring. ring 3 bedoel ik dan.

Nou niet stout, gewoon niet willen. Heel stug en helemaal de neus eruit. Dus het leek ook nergens naar. Ook nog 2 keer aangegalopeerd ipv draf. springpeerd. :Y)

Kylyco die van jou is ook een karandasj toch?

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:14

Tis zondagavond .. ik lees wat briek volgens mij :P

W klinkt gezellig in de dressuurproef :=
Band had de kop er met dressuur ook helemaal niet bij, geen aanleuning willen aannemen ... sterk zijn, hobbelen in de galop, niet naar draf willen. Springen naast m'n dressuurring is nooit een succes :')

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:16

Kan iemand misschien een printscreen maken van mijn plaats op startlijsten bij de uitslag? Want ik kan het hier niet openemen :(:) Bij de naam Maren Peeters met pony Bart van de Wittekamp. Bij de B cross! Alvast bedankt als het kan

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:18

Marsafuba schreef:
Kan iemand misschien een printscreen maken van mijn plaats op startlijsten bij de uitslag? Want ik kan het hier niet openemen :(:) Bij de naam Maren Peeters met pony Bart van de Wittekamp. Bij de B cross! Alvast bedankt als het kan

Jij reed met nummer 129 zeker ???
Ik zal wel printscreen voor je doen !!