Ik heb er zooo'n zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

saden schreef:Ik rijd niet mee...
Heb startverbod van mn man...
Wat wil je ook als je 8 maanden zwanger bent.
Als alles een beetje wil kom ik de 16de wel kijken. Kijken hoe mn loge (ponyparadijs) het doet als groom!
Verder lijkt t me een leuke route. Kan nog niet echt zeggen dat het zwaarder is dan vorig jaar.
bianca1980 schreef:juist wel starten, maar Chaam word toch een ernstig dillema vrees ik, in eerste instantie kreeg ik te horen dat starten voor mij niet meer haalbaar zou zijn gezien het feit dat er 24 brabanders op de lijst voorrang hadden en dan nog de wachtlijst. Dus heb ik Markelo opgegeven. Nu komt Chaam online en stond ik 13e, maar nu dus 4e..op zich wel top natuuurlijk, maar als ik Chaam kan rijden moet ik Markelo afzeggen en als ik Chaam niet kan rijden moet ik Westerbork afzeggen. Ik kom nl met die regel van max 2 achter elkaar te zitten. Het is jammer, want Chaam, EL en WB had ik een mooiere verdeling gevonden om het seizoen te beginnen.
dus nog twee weken wachten en EL als eerste nemen dat wil ik dan ook niet. ( ach ja....zo maak ik mezelf een beetje frusty....hoop nog steeds op Chaam
) Sannnn schreef:Op die fiets snap ik hem. Maar ik had EL over het hoofd gezien.Dacht daarom dat je wel gewoon alles kon rijden ipv 1 niet.
en dat kan niet. Ik ga ook niet nu al knopen doorhakken, want dan zou ik Chaam definitief moeten laten vallen en dat vind ik nou juist wel een mooie cross. mistid schreef:Jets komt volgens mij bij ons logeren
Ik geloof dat we op 10? minuten van het terrein af zitten dan.
saden schreef:Ik rijd niet mee...
Heb startverbod van mn man...
Wat wil je ook als je 8 maanden zwanger bent.
Als alles een beetje wil kom ik de 16de wel kijken. Kijken hoe mn loge (ponyparadijs) het doet als groom!
Verder lijkt t me een leuke route. Kan nog niet echt zeggen dat het zwaarder is dan vorig jaar.
Lappie_Lap schreef:@ PP ... Buh paarden
Ff tellen ... wordt dan z'n 6e SGW.
Het is mij ook eindelijk gelukt om contact te krijgen met de organisatie van Westerbork en ik mag weer komen fotograferen
Beide dagen ben ik weer aanwezig en zal mij zelf ergens op de hei gaan installeren om iedereen op de foto te zetten
Voor de zaterdag een ander mooie plekje vinden