Toestand hoor!! Hopelijk lukt het om mee te doen. Dat verzet de zinnen ook weer even. Dat is dan toch je eerste van 2011? Chaam zit er nog niet erg in, maar je hebt nog ruim een week natuurlijk.
Zal me ook nog even melden. Start met Wiseguy in de B. Wordt ons debuut samen, maar na de oefencross in Putten heb ik er wel vertrouwen in! Nu hopen op mooi weer!
Er hoeft er maar 1-tje uit te vallen...., maar ja, als er maar 3 op de startlijst staan, dan wordt het wel een beetje onzeker. Hopelijk voor jou komt het nog goed, je hebt nog ruim een week. En ik heb een beetje de ervaring dat degenen die nu nog met een blessure kampen wachten tot het echt helemaal duidelijk is dat ze echt niet kunnen starten, en dan pas zeggen ze af. Startgeld moeten ze toch al betalen, of ze 2 weken van te voren afzeggen, of 1 dag van te voren. Dus wie weet. Maar je hebt EL en Wb wel op het programma staan toch? Volgens mij komen we elkaar dit voorseizoen regelmatig tegen, want naast die 3 gaat "jongste" ook nog naar Vlietlanden en Oudkarspel.
Jep, moet 10 dagen stappen en een zalfje smeren en over 14 dagen weer scannen dus EL komt een beetje vroeg. Hoop dat hij voor Lummen weer helemaal fit is.
Ik sta op de wachtlijst voor de B. Was op vakantie toen de inschrijving open ging dus nu is het duimen geblazen dat ik nog mee mag doen. Zou erg fijn zijn want deze cross is lekker dichtbij. Ik wordt ook niet echt wijs uit de wachtlijst. Heb geen idee of er nu 3 of 30 voor me zijn.