Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Beli schreef:Dat doet er toch niet toe?!
We kunnen niet starten en als je daar bent geweest dan moet je je paard in de gaten houden.
T is besmettelijk (want het is een virus) en of het nou EVA Rhino of snotteritus is.....
moet het beestje perse een naam hebben?
Beli schreef:Dat doet er toch niet toe?!
We kunnen niet starten en als je daar bent geweest dan moet je je paard in de gaten houden.
T is besmettelijk (want het is een virus) en of het nou EVA Rhino of snotteritus is.....
moet het beestje perse een naam hebben?
gr_roos schreef:Nikkiiii, heel verstandig antwoord. Als ze meer willen weten bellen ze maar naar de manege
Amira, als ze bij de manege vinden dat je het moet weten dan hoor je het vanzelf. Dat hoort niet in een voorbesprekinstopic geplaatst te worden.
Het is al vervelend genoeg dat er een virus is en net wat Beli zegt, wat maakt het dan uit wat voor virus het is.
gr_roos schreef:Ik snap niet dat volwassen mensen zo lopen te drammen om het virus te achterhalen. Van zo'n meiske als Amira snap ik het wel, maar Doom, sorry dat ik het zeg, jij zou beter moeten weten. Op internet wordt alles heel snel opgeblazen, of wil je persé een verhaal uit 2de of derde hand de wereld in helpen en de manege een slechte naam bezorgen? Er is in ieder geval 1 persoon in jou omgeving die je daar een heel groot plezier mee doet, maar of dat eerlijk is?
Ik heb jaren geleden op een manege gestart en daags daarna waren er 4 paarden zeer ziek, binnen een week 3 overleden en mijn pony heeft nooit ergens last van gehad. Gewoon 2 x daags temperaturen en dan kan je daar al een heleboel aan zien.
gr_roos schreef:Klinkt misschien heel bot, maar je kan er niks maar aan veranderen. Als dit eerder bekend was, was de wedstrijd van vrijdag ook afgelast geweest. Als ze het via internet bekend willen maken dan is dat aan de fam. Beukers en niet aan iemand die via via wat gehoord heeft. Zelfs niet aan mensen die het persoonlijk van hun gehoord hebben, maar dat is mijn mening
Aukefan, misschien handig om je bericht te verwijderen. De enige betrouwbare bron is in dit geval een dierenarts en de fam. beukers.