Heb echt super fijn gereden! Aan het begin moest het kwartje nog even vallen bij ons beiden maar daarna ging het echt super fijn! Veel nieuwe dingen gesprongen Zodra er nieuwe data bekend zijn pakken we de agenda er weer even bij! En dan ga ik wel op tijd betalen dus helaas voor jullie geen taart meer
heleenxx
Geplaatst: 20-03-11 17:30
KG_Images schreef:
Net terug, het was echt super! Beide paarden sprongen fijn en hadden goed het gas erop . Bedankt voor de organisatie!
He, heb ik jou nog gemist daar. Even niet op gelet. Hoe laat was je?
Ik heb ook erg fijn gecrosst. Was weer erg blij met mijn paard. Ook de trakehners en greppels leveren dus nu geen problemen meer op. Ik ben blij
Donna bedankt voor de organisatie. Venthe bedankt voor de taart!
Vanny_
Geplaatst: 20-03-11 18:12
Ik vond het ook heel leuk vandaag, bedankt! Mijn ponytje deed het ook super. Hij werd het wel een beetje zat op een gegeven moment, gelukkig viel ik in het zand en niet in de waterbak.
Zag er goed uit vandaag dames (en natuurlijk ook de heren). Ik vond het leuk om foto's te maken! Ik ben nog even een paar dagen bezig met de foto's, er gaat namelijk wat tijd zitten in het nabewerken enzo, maar ik denk uiterlijk woensdag dat ik hier een link met de foto's neerzet
Ik vond het ook weer erg gaaf vandaag!!! Ik ben benieuwd naar de foto's....
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-11 21:40
fijn al die positieve reacties te horen
ik geloof dat ik (bijna) iedereen heb zien springen/crossen en vond ik er goed uit zien
Emma bedankt voor de taart en stiekem hoop ik natuurlijk dat je de volgende keer weer zo laat betaald maar dan wel graag die appeltaart haha
ons groepje ging ook erg fijn, iedereen had paarden die goed sprongen en hebben lekker veel kunnen doen. Karrimh was wel een beetje een plat - hard en vooral lelijk en soms errug dwars en vooral desalnietemin: heerlijk gecrosst
Ruud tanx weer voor alles (lenen) - Yvonne wat een super (geel) springkanon heb je
ben benieuwd naar alle foto's - dus overuren draaien iedereen en gauw de foto's plaatsen
Ik ben alleen bij de gevorderde groep geweest Helaas kon ik niet ook bij de groep erna blijven, had nog een afspraak daarna.
Maar voor een volgende training stel ik me weer bschikbaar. Als iemand wil dat ik foto's kom maken zie ik het pb'tje wel verschijnen. Vind het een erg leuke locatie voor foto's en het is voor mij niet zo ver rijden
Goedemorgen, Ook wij hebben heerlijk gereden, trakhener overwonnen en uiteraard de grootste verrassing was Madjied. Van anti spring tot crossmonster . Yvonne had eigenlijk weinig zin, maar heeft (zoals duidelijk was te zien) met veel plezier rondgereden.
Moniek (Griebels) heeft van beide groepen films gemaakt met mijn camera en die zal ik eerdaags wel even plaatsen. Zijn leuke overzichtelijke films geworden, die een leuk beeld van de lessen geven. Ik zet ze oncut en ongecensureerd op Youtube, want het commentaar is toch ook altijd leuk om te horen.
En uiteraard ben ik ook benieuwd naar de foto's van duChambre.
Ja het was erg geslaagd, we hebben genoten. Mijn paardje houd niet van water en na wat aarzeling liep ze zo mee met de rest en daarna geen problemen meer. Echt leuk, en die bomen springen is echt super. Het weer zat ook wel erg mee he. Nou op naar de volgende les zou ik zeggen (10 april kunnen we jammer genoeg niet, zijn er al andere data bekend? )
Misschien kom ik 10 april ook wel weer eens wat plaatjes schieten! Tijd geleden... maar altijd leuk om jullie crosstrainingen te fotograferen!
RustyK
Geplaatst: 23-03-11 12:25
Aha dit zijn dus de nieuwe data, Karimh (was je nieuwe topic kwijt, maar we moeten op deze verder) 8 mei 29 mei 5 juni 3 juli 7 aug 14 aug 21 aug
Leuk joh ik ga zeker weer een keer mee doen, ben bang dat ik geduld moet hebben tot juni was echt super, zal proberen binnenkort nog wat fotos te plaatsen, weet jij of die man die Eric fotografeerde (in de beginners groep) ook fotos van anderen heeft gemaakt?
Ruud_O
Geplaatst: 23-03-11 13:15
En voor de volledigheid ook hier nog even een link naar het topic met de films van de puppycursus om 13:00 op 20 maart.