Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Een taart is inderdaad wel een heel leuk idee! Een soesje is ook leuk als soort vervanger van een paddestoel. Soort tafeltje op 1 poot, daarop bruinig bolletje met chocolade die eroverheen loopt. Ik weet alleen niet of dat makkelijk te verplaatsen is?
vind de taartpunten er wel heel smakelijk uitzien !!! een surfplank ed staat er zeker ook al al ?? of een luchtballon ?? iets van zoiets......spring je soort van heksen oogidee, maar nu is de luchtballon het gekleurde ontwerp en geen haag.....Canter schreef:Misschien alvast iets met Londen 2012 in gedachten? Bv. de ringen in een hindernis verwerken?
De keuken in Oudkarspel vind ik ook een erg leuke originele hindernis.
, die kookpot boven het vuur als smalletje waar de hangeinden dus enige aanleuning leken te geven vond ik ook heel mooi gedaan. 
Annetje schreef:Zoiets vraagt natuurlijk wel om een foto he
Ben benieuwd wat ik me daarbij voor moet stellen.

vera_pino schreef:bianca dat was in 2009 ook echt dezelfde keuken. Er zijn meer crossen waarbij je dezelfde hindernissen tegenkomt zo zie je bij lisse ook wel dingen van vlietlanden

Hele keukenhoek, met daarbij ook de taartjeshindernissen, lijkt mij ook erg gaaf om te zien.
Mootje schreef:Die keuken is naar mijn weten geintroduceerd door Ronald bij Beukers!

, anders is het niet orgineel mee........... Weet namelijk niet of die hindernis in 2011 of 2012 op de planning staat. 
Spring je eerst over een witte reep, dan een melkreep en als laatste over de pure chocolade
Ga je daarna door naar de keuken en de taarthoek.