Heb er ook echt zin in.
Me zus gaat voor het eerst crossen met haar 4 jarige.
Ben benieuwd hoe hij dit gaat oppakken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Als je vragen hebt kan je ook mij een pb sturen
. Dus als je voorkeur voor dagen wilt doorgeven of vragen hebt kan je me het beste even mailen. Dan weten we zeker dat het goed gaat.
was vorig jaar ook erg leuk.
ik heb inmiddels kennis gemaakt met de boosdoener die sinds kort buurman is van mijn merrie, wat ik begrepen heb een enorme miscommunicatie, want het is nog een echte puppy die verder echt geen kwaad in zich heeft
Hij schijnt ook nog steeds niet goed te zijn.. 

samba schreef:Nee het is inderdaad niet handig om tegelijk te crossen en te dressuuren. Gelukkig is een zaterdag lang en kan het best na elkaar. De communicatie gaat nu een beetje in de verkeerde volgorde. Maar even ter info voor de leden die ook in dit topic komen. Jullie krijgen binnen enkele dagen ook een e-mail hierover. Geen paniek daar staat van alles in uitgelegd.
Ik kom niet zo vaak op bokt en ik weet niet van iedereen wie wie is. Dus als je voorkeur voor dagen wilt doorgeven of vragen hebt kan je me het beste even mailen. Dan weten we zeker dat het goed gaat.
Groetjes Gaby
secretaris@voorruiters.nl

of met stippen of zo