Ik heb nog een paar foto's van nummer 175, 176 en nog een onbekende van SGW Maarsbergen (M-paarden) in de cross. Is dit jouw nummer pb even, dan stuur ik ze op!
Hier zijn de foto's van mijn broertje, hij is pas 12 maar er zijn er toch wel een paar goed gelukt. voor de liefhebbers hij fotografeert met een Canon 1000d
Ik heb ook fotos gemaakt op zaterdag en zondag in Wieringerwerf, zondag van nr 1 t/m 30 en zaterdag weet ik even iet uit mijn hoofd.
anita44
Geplaatst: 23-08-11 14:49
Hallo ik ben anita, samen met mijn vriend hebben wij een fotografie site. We maken voornamelijk foto's van dieren, met name paarden en honden Het is al weer een tijdje terug , maar wij hebben nog foto's van SGW in juni van Vlietland http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=3ACF1390741B531A Of neem een kijkje op www.arista-fotografie.nl
When our horse was competing in Texel this weekend I took the camera and made some pics of the Z, M and L-class. Z and M-class are online and L-class will soon to be published.
Tijdens het parcours lopen in Neede heb ik een aantal foto's gemaakt van de M-paarden. Helaas was niet alles van goede kwaliteit en heb alleen de redelijke geüpload: