[SGW] Doelen 2011 (SGW!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Re: Doelen 2011 (SGW!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:11

Ach joh, dat kunnen jullie makkelijk!

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:25

Haha we zullen zien! Eerst nog ff paar L wedstrijden, en dan kijken hoe het M gaat!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:52

Moderatoropmerking:
Verschillende offtopic klets-berichten zijn uit het topic verwijderd.
Voor dergelijke gesprekken verwijs ik jullie naar één van de 2 HK topics van SGW.
Hier graag ontopic verder.

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:26

SGW: mijn officiele B-debuut maken, eventueel nog wat BB vooraf
dressuur: we zijn nu Z1 startgerechtigd, ik hoop volgend jaar al een paar wp's te hebben
springen: daarmee zijn we B+4, dat mag zich verder uitbreiden en ik hoop wat meer routine te krijgen in de parcoursen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:12

Weer starten met Bonny, misschien L
Rustig opzoek gaan naar een ander paard. :)

Dressuur wil ik met Bonny M1 startgerechtigd zijn/starten(?)
Springen weet ik niet doen we niet zoveel op wedstrijd.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:14

Leuk :D laat ik voor het eerst eens mijn doelen voor de SGW stellen!

Allerbelangrijkste doel blijft natuurlijk Volumia gezond en gelukkig te houden :) dat we samen plezier hebben, en daarnaast:
SGW: ik wil in 2011 mijn B-debuut maken, wel even afhankelijk van het behalen van een winstpunt in het B-springen, want anders moeten we het noodgedwongen houden bij de BB. Daarnaast wellicht de regiotrainingen West mee doen om in 2011 vooral veel ervaring op te doen en daarnaast een paar keer te starten.
Dressuur: ik start nu L2 met winst, maar een poosje niet meer gestart. Ik wil de dressuur in 2011 weer een beetje oppakken en m'n winstpunten voor het M1 bij elkaar rijden.
Springen: ik wil in 2011 mijn B-debuut maken, afgelopen jaren alleen maar oefenparcoursen gestart en dat gaat super. Nu ik graag SGW wil starten doet de noodzaak zich voor om een winstpunt in de B te behalen.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:02

Mijn doelen voor 2011:
Dressuur: nog indoor L1 met winst rijden (nu 1 x B gestart, 3 winstpunten :D )
Springen: indoor BB en dan buiten nog een x foutloos B rondkomen (nu outdoor B+1)
SGW: trainingen Renswoude, Biddinghuizen en Ede en overleggen over lokatie voor B-debuut (nu BB-Lisse rondgekomen met weigering op het water)

Met deze planning hoop ik mijn paard Zoncorde Texel vrolijk, fit en gezond te houden!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 00:16

Doel voor 2011 is toch wel een leuk baasje vinden die lekker met haar verder wil gaan in het springen en de SGW. Arme dier heeft veel te veel energie en moet aan de slag.

Verder ga ik in de kerstvakantie het groene ding oppakken (inmiddels ook al weer 6,5 en nog niets uitgevoerd) Dan hoop ik dat die het kan hebben om voorlopig alleen in het weekend te lopen, en vanuit daar een beetje opbouwen. Een leuke braverd van maken, zodat ouders er ook wat mee kunnen doen door de weeks, en dan kan ik in het weekend weer wat leukere dingen doen. Wie weet eens een keer een onderling wedstrijdje.

Op de pony lekker blijven hobbelen, omdat hij dit zo prachtig vindt, en ik er zo van kan genieten.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:30

Mijn doelen voor 2011..

Alles en iedereen gezond en blessure vrij blijven.

Royal
Dressuur L2
Springen B misschien na de zomer L.
SGW een heelijk L seizoen rijden.

Swat
Dressuur L2 (rijd niet zoveel dresuur wedstrijden)
Springen B na zomer L
SGW M

Josje
Krijgt in juni een veulen en verder wil ik in Januari een B dressuur wedstrijd met haar rijden.
En na juni spring trainingen gaan volgen en sgw trainingen. Hopelijk in het na seizoen misschien een
keertje B sgw starten en B springen.